A kibővített játék a Nintendo Wii U-ról a Nintendo Switch-re ugorva hatalmas rajtot vett: csak nem egy újabb killer appal rukkolt elő a nagy N?
Az Egyesült Királyságban a Super Mario 3D World + Bowser’s Fury lett az idei év eddigi leggyorsabban fogyó játéka, ha a fizikai (bolti) értékesítéseket vesszük figyelembe. Így kényelmesen elvitte a múlt héten az első helyet annak ellenére, hogy eredeti formájában még 2013-ban látott napvilágot a Nintendo Wii U-n, igaz, azóta egy új kalanddal kibővítette a japán cég a négy karakter történetét. (A Wii U-s eredeti egy napon jött ki, mint a PlayStation 4 az országban… és már itt is érzékelhető volt a platform sikereinek hiánya – a játék mindössze a 14. helyen tudott nyitni.)
A Super Mario 3D World + Bowser’s Fury ezzel a harmadik legjobb Mario platformer rajtot vette „a kapcsolón”, megelőzve a Super Mario Maker 2-t (2019 júniusa) és a New Super Mario Bros. U Deluxe-ot (2019 januárja), így a 2D-s címeket maga mögé utasította, ám a 3D-seket (Super Mario Odyssey – 2017 októbere, Super Mario 3D All-Stars – 2020 szeptembere) nem. Igaz, a játék a két irányzat közé tehető, így valahol találó is a szituáció. És az új Mario-megjelenés a régebbi címeket is magával húzta (a 3D All-Stars 11, az Odyssey 28 százalékos növekedést mutatott fel az egy héttel korábbi számokhoz képest). A bajszos, vízvezeték-szereléssel nem nagyon foglalkozó karaktert tartalmazó játékok közül hét van ott az Egyesült Királyság 20-as heti toplistáján…
Íme a top 10-es lista, zárójelben az előző heti pozícióval:
- Super Mario 3D World + Bowser’s Fury (új belépő)
- Animal Crossing: New Horizons (1.)
- FIFA 21 (8.)
- Marvel’s Spider-Man: Miles Morales (12.)
- Mario Kart 8: Deluxe (2.)
- Call of Duty: Black Ops Cold War (3.)
- Little Nightmares 2 (új belépő)
- Minecraft (Nintendo Switch; 5.)
- Assassin’s Creed Valhalla (10.)
- Ring Fit Adventure (4.)
A Nintendo Switch tehát a top tíz felét be is húzta, ami elég erős. (Eközben a PlayStation-xkluzív címek közül csak egyet láthatunk a 4. helyen.) A több mint 270 ezer fizikai értékesítés (44%-os növekedés az ezt megelőző hétről) nem rossz.
Forrás: Gamesindustry