A FromSoftware következő játékáról lehet, hogy egyre többet tudunk.
A játékról korábban a ResetEra fórumon mesélő Omnipotent most azt írta, hogy az Elden Ringben lesz PvP és online multiplayer. Hozzátette, hogy karakteralkotó rendszer is lesz. ami hasonló lesz a Souls címekben látottakhoz. A kezdő karaktertípusokon túl azt csinálhatunk, amit akarunk. Majd beszélt arról a kiszivárgott trailerről, amiről mi magunk is beszámoltunk.
Nem részletezné, hogy az Elden Ring trailere hogyan szivárgott ki, de ez nem volt irányított vagy direkt lépés, amit a Bandai Namco vagy a FromSoftware csinált volna a figyelemfelkeltés érdekében. A videót a kiadó belső használatra hozta létre, és nagy eséllyel a fejlesztők nem is tudtak róla. A videót egyáltalán nem a közönségnek szánták, és hozzátette, hogy elvileg „hamarosan” ismét láthatjuk hivatalosan is az Elden Ringet, a szivárgás időzítése csak véletlen egybeesés, és nem jelenti azt, hogy egyhamar megtörténhet a 2019-es E3 óta az első hivatalos fellépés. Szerinte ez a szituáció nem fogja a kiadót arra kényszeríteni, hogy hamarabb bekövetkezhessen egy új videó közzététele.
Úgy látja, hogy a kiszivárgott videó nem sokat mutatott, és a fontosabb funkciók közül néhányat (pl. az időjárást) nem is láthattuk benne. Egy színes játéknak nevezte az Elden Ringet, és szerinte ez volt a FromSoftware célja. Lesznek sötétebb dolgok is, de vibrálóbb, élénkebb, színesebb lesz az Elden Ring vizuális identitása.
Aztán Longqi Bangbangtang szerint (ő korábban koncepciós képeket szivárogtatott ki decemberben) a trailer tényleg régi és belső használatra szánt. A narrátor benne megegyezik a Souls játékokban látható Patches karakterével. A további gondolatait a Redditen gyűjtötték össze. A nagy fa épp az a világfa, amiről korábban szó volt, de csak egy bizonyos királyságban van ott, és nem köti egymással össze a teljes világot, ami az „új” God of Warban is látható volt. A trailer elején látható kastély, illetve a havas jelenet két eltérő királyságban található. A karakter az éjszakában hasonló a Xanthous királyhoz.
A vagont magával cipelő óriás a kelta mitológiából ismert zöld emberhez kötődik. Az óriás fejet tartalmazó jelenet pedig az északi (viking) mitológia Muspelheimjéhez kapcsolható. A FromSoftware először a bossokat és a világot tervezte meg, és csak utána foglalkozott a japán stúdió a játékosokkal és az NPC-kkel. A bossok kinézete nem, de a helyszínek még változhatnak (és itt a Project Beastre, egy belső használatra szánt Bloodborne trailerre hivatkozott – itt a kozmosz lnya a templomban jelent meg). A trailer szerinte 2020-as, esetleg 2019-es keltezésű. Úgy látja, hogy idén fog megjelenni, de az Elden Ring merőben máshogy fog kinézni, és bízzunk Hidetaka Miyazakiban (a játék rendezőjében).
Persze mindez nem hivatalos. PlayStation 4-re, Xbox One-ra és PC-re jelentették be az Elden Ringet, de most már a PlayStation 5/Xbox Series is reálisnak tűnik…