PC-n majdnem 34, konzolon közel 41 gigabájtnyi helyet követel a CD Projekt RED játékának nagy frissítése, és ezúttal is igyekeztek a lengyelek, hogy a konzolos teljesítményen erősíthessenek.
A patch már elérhető a konzolokon és PC-n, írta a CD Projekt RED (CDPR) a Twitteren, a Google Stadián pedig a hét folyamán üti fel a fejét az 1.2-es frissítés. A patchnote elég hosszú, de mivel főleg a konzolos performansz volt gyenge, ezért azt részletezzük. A PlayStation 4-en például volt egy olyan hiba, hogy nem lehetett a hátizsákból kiejteni tárgyakat, mert folyton megjelentek az inventory-nkban. Johnny egyedi HUD-ja nem volt jelen Xbox One-on a Love Like Fire koncertjelenet alatt. A PlayStation 4 Pro-n és az Xbox One X-en a játék megállítása után most már nem zoomol be a játék, az Xbox One-on a Play it Safe-ben a lift kezelőgombjainál megszűnt a streamelési hiba, és a CDPR ezeken túl javította a mechanizmust, ami a kezelőfelület textúrájának felbontásáért felelős.
Az Xbox One-on egy elmentés törlése után már nem akad ki a játék, ha azonnal A-t nyomunk, vagy amikor a főmenüben profilok között váltunk, és ha egy autóban ülve próbálunk egy betöltést, akkor (általában véve Xboxon – nem írt a CDPR pontosabb platformot) nem lesz fekete a képernyőnk. Az Xboxos memóriaoptimalizálás megtörtént, a tükröződések (screen space reflection) javultak, ahogy az ideiglenes anti-aliasing (temporal anti-aliasing) is jobb lett. A köd és a közelben levő megvilágítás közötti interakcióba is belenyúltak PlayStation 4-en.
Több, a környezettel kapcsolatos streamelés (hardveren belülire kell itt is gondolni!) és az input/output esetében nagy javulást mond a CDPR, az NPC-k és a járművek párosával kapcsolatban szintén erősítettek a streamelésen. Kevesebbszer fog hirtelen kiakadni a játék, a PlayStation 4-en már nem lesz glitches egy fejetlen holttest, sőt, V talán már nem esik gyakran át a lift padlózatán. Az Xbox One-on a nem csatlakoztatott kontrolleres hibaüzenet közbeni kijelentkezés esetében sem lesz probléma a Cyberpunk 2077-tel, és már olyan hiba sincs, hogy a beállítások módosítása után nem tudunk kilépni a menüből. Claire kocsija a The Beast In Me-ben megfelelően a garázsban parkol, és a PlayStation 4-en a hiányzó vízfelület-shadert is kijavították.
Az eredetileg február végére datált 1.2-es patch a CDPR-t ért kibertámadás miatt csúszott egy hónapot. A végén azért megemlítjük: a Radeon RX 6000-es sorozatú GPU-val rendelkező PC-sek már bevethetik a sugárkövetést, ugyanis a frissítés révén már AMD-n is van ray tracing…
Forrás: WCCFTech