A francia kiadó több játékáról is tudjuk, hogy milyen idősávban lesz érdemes rájuk számítani.
A Ubisoft pénzügyi eredményeit nem taglaljuk (úgyis csak minden szép és jó, sikerek tömkelege, de azért kiemeljük, hogy hangsúlyt fektetnek a free-to-play multiplayer játékokra…), de van egy idézet, amit érdemes megemlíteni. Ebben az évben (itt az üzleti évre kell gondolni, ami áprilisban kezdődik) meg fog jelenni a Far Cry 6, a már kiszivárgó Rainbow Six: Quarantine, a Riders Republic, a The Division Heartland (ez épp egy F2P játék), illetve a Roller Champions is. A Skull and Bones viszont csak 2022-2023-ban fog megjelenni, azaz 2022 áprilisa lehet a legkorábbi megjelenési időpont!
Ezt a játékot a 2017-es E3-on jelentette be a Ubisoft, és eredetileg 2018 végén jött volna ki. Aztán áttették 2019-re, majd 2020-ra, hogy egy még inkább lekötő élményt kínáljon. Ezután 2020 szeptemberében a kreatív rendező, Elisabeth Pellen felfedte, hogy újratervezték a játékot, és az újításokat valamikor idén fogják megmutatni. Pellen szerint több idő kellett nekik a fejlesztéshez, és most valami jóval nagyobbat álmodtak meg a koncepcióban. Ez pedig nagyobb kihívásokat eredményezett.
Kritikus kérdéseket kellett megválaszolniuk a tavalyi év során. Az egyik ilyen kérdés az volt, hogy a klasszikus kalóz fantasy-t miként modernizálhatják. Hogyan tudnának biztosítani egy nagyobb immerziót biztosíító élményt, és miként tudna a Ubisoft menő és emlékezetes pillanatokat létrehozni a Skull and Bones-ban? A kérdések megválaszolásánál pedig arra jutottak, hogy több idő kell nekik. És talán az idei E3-on látni is fogjuk.
Daniel Ahmad, a Niko Partners senior elemzője szerint a Far Cry 6 és a Rainbow Six: Quarantine továbbra is legkésőbb szeptember végén megjelenik, de említést tett a Prince of Persia: The Sands of Time remake-ről is: itt a Ubisoft terve az, hogy a jelenleg meghatározatlan időre elhalasztott játékot 2023 márciusának végére biztosan a játékosok elé kerül.
A Skull and Bones egy elég komoly fejlesztői pokolban lehet.