A jelenleg a Ghostwire Tokyo-t fejlesztő stúdió (ami a ZeniMax Media felvásárlásán keresztül szintén a Microsoft tulajdona lett) is az egekbe magasztalja a legújabb Sony kontrollert.
Az akció-kaland játékot fejlesztő stúdió mostanában eléggé csendben volt, de a PlayStation Blogon a Sony őket is megszólaltatta, hogy beszéljenek a DualSense nyújtotta lehetőségekről. Szerintük a Ghostwire Tokyoban a haptikus visszajelzés, az adaptív ravaszok, illetve a beépített hangszóró (és mikrofon…) segítségével a játékosok a játék természetfeletti világában eddig nem látott mértékben merülhetnek el.
A haptikus visszajelzésen keresztül a játékosok kb. behangolhatják magukat a környezetükre, és ezt elősegíthetik a másvilági hangok, amik a DualSense hangszórójából támad az irányukba. Így majdhogynem a hatodik érzékünket is bevethetjük, mert olyan dolgokat érzékelhetünk, amiket a „hagyományos” emberek nem. Ezzel a plusz képességgel a Tokió városát körüllengő rejtélyek közül sokat meg lehet majd oldani.
A harcokban pedig elementáris erővel küzdhetünk, hogy a kártékony lelkeket legyűrhessük. A DualSense-en található adaptív ravaszok pedig életre keltik a képességeket, mert mindegyiknek elkülöníthető hatása lesz ránk. Még becsukott szemmel is meg tudjuk különböztetni, ha a szél precíz támadásait, a víz romboló hatását, vagy a tűz megállíthatatlan pusztulását vetjük be. Közelről pedig jóval intenzívebb (és kockázatos) lesz a szelleműzés, ugyanis a ravaszokkal imitálni lehet azt, ahogy egy spektrális (kísérteti) ellenfelet képletesen kibelezünk.
Ahogy egyre inkább beletanulunk a természetfeletti képességeinkbe, úgy a DualSense is „szintet fog lépni” velünk. Minél erősebbek leszünk, úgy a kontroller által nyújtott visszajelzés is erősebb lesz, így pedig a Tango Gameworks a fejlődést új módon tudja majd ábrázolni.
Miközben a DualSense két új színt kapott (erről tegnap írtunk: júniusig még várnunk kell az ismerős, de mégis új hatást keltő színekre), a Ghostwire Tokyo-ra még egy kicsit várnunk kell. Ez a játék októberben fog PlayStation 5-re, PlayStation 4-re és PC-re megjelenni. Az Xboxos verzió az exkluzivitás miatt csak egy későbbi időpontban fog elkészülni.
Forrás: WCCFTech