Days Gone: „elsietett, emiatt félrevezető tesztek keletkeztek”

A Days Gone egyik színésze szerint volt arra példa, hogy a Sony Interactive Entertainment Bend Studio játékából túlzottan korán született meg a karakterhalmaz, ami kritika hivatott lenni.

Sam Witwer formálta meg Deacon St. Johnt, a Days Gone főszereplőjét a már PC-n is elérhető játékban. Ő a Redditen tartott egy kérdezz-feleleket (Ask Me Anything – AMA), és kapott egy kérdést a játék tesztjeivel kapcsolatban. Erre Witwe azt írta, hogy egy, általa meg nem nevezni kívánt publikációban olvasott egy tesztet, ami teljes egészében kihagyta a horda mechanizmust, ugyanis arról egyetlen alkalommal sem tett említést.

Voltak más jelek is, de számára erősen tiszta volt, hogy a játék tesztelője mindössze néhány órát játszott a Days Gone-nal, majd utána megírta a gondolatait, azaz nem vitte végig a SIE Bend Studio játékát. Szerinte a Days Gone minig is egy lassú égésű játék és történet hivatott lenni. Ez azt jelenti, hogy direkt úgy megtervezték, hogy időigényes legyen. A legjobb történetbeli események és a legjobb játékmenet csak jóval később történik, és Witwer számára tiszta volt, hogy a játéktesztek természete, illetve a játék lassú tüzű filozófiája nem kompatibilis egymással.

Szerinte azok, akik „berohannak”, nem használják ki az idejüket, és nem olyan feltételekkel játszák a játékot, amiket az biztosít, mert határidőre közölniük kell a mondanivalójukat. Emiatt Witwer úgy véli, hogy ez nem csak rossz dolognak tekinthető, hanem félrevezetőnek is, mert a közösség tagjai tényleges tesztet szeretnének olvasni arról, hogy mit is hozott össze a SIE Bend Studio.

Félretéve a sietős írásokat (ami akár azért is bekövetkezhet, mert a kiadó/forgalmazó nem nagyon sieti el, vagy en bloc nem ad semmit sem, és a megjelenés napján ül neki mindenki; utóbbira több példa is volt!), a lassan kibontakozó Days Gone is szerepet játszott így abban, hogy a Sony ne fizessen be egy folytatásra. Korábban ugyanis megírtuk már, hogy a cégnek a Metacritic pontszámok nagyon fontosak…

Forrás: PSL

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu