A 2018-ban PlayStation 4-re megjelent God of War rendezője szerint őt nyugodtan vádolhatjuk azzal, hogy a Sony Interactive Entertainment eltolta 2021-ről a hivatalos névvel még nem rendelkező folytatás megjelenését.
Az internetes trollkodás olyan, mint a reklám a televízióban: van. Most azért akadtak ki néhányan, mert a Sony Interactive Entertainment (SIE) Santa Monica Studio következő játéka, a feltehetőleg God of War Ragnarok néven futó történet (ahol bizonyosan Atreus is nagyobb szerepet kap Kratos mellett) is kicsúszott a 2021-es kanyarból, de miközben leporolják magukat az út szélén a Gran Turismo 7-tel, hivatalos lett mind a Polyphony Digital, mind a SIE Santa Monica alkotása esetében az, hogy a PlayStation 5 mellett a PlayStation 4 is megkapja… de csak jövőre.
Alanah Pearce, aki nemrég csatlakozott a SIE Santa Monica csapatához, kapott rendesen az internetet nyúzó személyektől. Ő íróként szegődött a stúdióhoz, és Cory Barlog, a God of War rendezője en bloc megelégelte, hogy őt zaklatják, és erre írt egy olyat, hogy ez lényegében szánalmas. Szerinte, ha olyan személyt kell keresnünk, aki felelős bármiért is, ami a God of Warhoz köthető (legyen szó a halasztásról, a cross-gen fejlesztésről, a trollokról, a feliratok méretéről, a Sigrunról…), akkor ŐT okoljuk.
Ezt így, ilyen konkrétan kimondta: ő hozta meg a döntéseket, ő tette ezeket. Ne a csapatot vádoljuk, mert ők remek emberek, akik kiváló munkát végeznek. Minden alkalmazott azért van a SIE Santa Monica alkalmazásában, mert ők ki_______ul tehetségesek a műfajukban (ő is káromkodott itt!). Barlog szerencsésnek tekinti magát, hogy bárki is neki kölcsönözze a tehetségét és intellektusát. Valamilyen okból kifolyólag mindenki ezt teszi, és ő ezért szereti az ott dolgozókat. Végezetül azzal zárta mondanivalóját, hogy bármilyen, a játékkal kapcsolatos döntés 100%-ban hozzá fűződik, és a privát üzenetküldés lehetősége nyitva áll mindenki előtt a Twitteren.
Forrás: PSL