A Naughty Dog most már beismerten egy multiplayer projekten dolgozik. Esélyes, hogy az első The Last of Us játékmódjából faragnak egy teljesen önálló játékot…
Van itt egy álláshirdetés egy multiplayeres pálya-, és környezettervező pozícióra. Ebben a stúdió beismeri, hogy az első standalone (önálló) multiplayer játékán dolgozik, és a stúdió célja az, hogy az egyjátékos termékeikben már felmutatott ambíció és minőség mértéke ugyanazon a szinten legyen ebben a többjátékos koncepcióban is. A stúdió pályatervezési folyamata azon alapul, hogy a tervezőnek teljes mértékben irányítást és rugalmasságot adnak a tér megtervezésében. A tervezők közvetlenül, 3D-ben terveznek, nem pedig prefab megoldást alkalmaznak.
Az újonc feladatai közé tartozik a geometrikus környezettervek megtervezése és modellezése, a játékobjektumok elhelyezése, és a pálya fejlődésének szkriptelése; a pálya frissítésének és evolúciójának megtervezése; a kiterjedt tesztelés, értékelés és kísérletezés koordinálása; a művészekkel, programozókkal, animátorokkal és egyéb tervezőkkel történő együttműködés, hogy a térrel kapcsolatos elképzelés megvalósulhasson; producerként is tevékenykedni kell a játék más részeiben (kommunikáció, határidők betartatása…); a játékmenet rendszereit, eseményeit meg kell tervezni; és ezeken felül a stúdió más felelősségeket is a tervezőre bízhat, ha erre szükséget lát.
A képességekkel kapcsolatos elvárások között találjuk a művészeti kompozíciókban, az építészeti koncepciókban a jó látásmódot, a gondolatkeltő alakzatok megalkotását; a Maya, a 3DS Max, vagy ehhez hasonló 3D-s programok jó ismeretét; a C#, Lua, Javascript vagy Python programozási nyelvekben az egyszerűbb szkriptelés/programozás koncepcióinak megértését; a jó kommunikációs készségeket; a kritika elfogadását, az együttműködést (miközben a játékmenet elképzelését nem hagyja figyelmen kívül); a multiplayeres játékipar megértését; és erősen jónak tartják, ha a jelentkező minimum három évet már eltöltött a multiplayeres játékok pályatervezésében.
Nos, de ezt hogyan köthetjük a The Last of Ushoz? Szóval… 2019 szeptemberében ez a tweet megválaszolja: itt jelentették be, hogy kihagyják a The Last of Us Part II-ből az online-t, mert a Factions iránti koncepciójuk jelentős mértékben megnövekedett, és később a csapat eredményét át fogjuk élni. Tehát nem nehéz a két pontot összekötni?
Forrás: PSU