A FromSoftware játékából nagy eséllyel nem fogunk kapni PlayStation 4-es átiratot.
A legutóbb már beszámoltunk arról, hogy a PlayStation Game Size a Twitteren arról beszélt, amit talált: a PlayStation 4 számára bejegyzést találtak a Demon’s Soulsszal kapcsolatban. Ez értelemszerűen sokaknál felvetette a kérdést, hogy vajon más játékok után (Marvel’s Spider-Man: Miles Morales, Sackboy: A Big Adventure, amik cross-gen címként jelentek meg; GodFall, ami utólag kap PlayStation 4-es portot) itt is lehet-e szó arról, hogy a magára maradt Bluepoint (ugyanis a partnerük, a Sony Interactive Entertainment Japan Studio azóta eltűnt) készíthet-e egy átiratot.
Lance McDonald, egy népszerű modder azt írta a Twitteren, hogy amit a PlayStation Game Size talált, az nagy valószínűséggel egy PlayStation Nowos bejegyzés lehet a Demon’s Souls eredeti, PlayStation 3-as kiadásából belsőleg készített PlayStation 4-es portjához, ami a remake fejlesztésének korai szakaszában jött létre, és ezt talán távmunkára használták a minőségellenőrzés érdekében, és szerinte ezt a Sony kifejezetten gyakran szokta alkalmazni.
Hozzátette, hogy ezeket a buildeket a játékokból soha nem arra tervezik, hogy kiadják a nyilvánosságnak. Ő akár pénzzel is fogadna arra, hogy mindössze arról van szó, amit ő kifejtett. Emiatt elkezdett gondolkodni azon, hogy pontosan milyen adatokat talált a PlayStation Game Size, mert összevetné azzal, amit ő a remake fejlesztése során látott.
És itt jön a lényeg: McDonald ezután azt írta, hogy az adatbázisban a Demon’s Souls PlayStation 4-es bejegyzése több mint négy éves, és aki ezt „lekaparta a szerverről”, valahogy úgy tette, hogy nem szerzett semmilyen másodlagos (meta) adatot, hogy meg lehessen erősíteni bármit is. Ezért ő nem nagyon venné komolyan azt, ami felbukkant a Sony bugyraiból…
Ezzel pedig nehéz lenne vitatkozni: valószínűleg a Returnal vagy a Ratchet & Clank: Rift Apart sorsára jut a Demon’s Souls Remake is: PlayStation 5-re igen, PlayStation 4-re nem…
Forrás: PSL