A Street Fighter x Tekken már közel egy évtizede, hogy megjelent, de ennek társára még mindig várnunk kell… de vajon van-e ennek értelme?
Szóval Harada Katsuhiro, a Tekken alkotója futtat a YouTube-on egy sorozatot, ami Harada’s Bar néven fut. A legújabb epizódban Ikeda Kouhei-jel beszélgetett (ő a Tekken 7 rendezője volna). A projekten keményen dolgoztak, és kb. 30%-ig jutottak a fejlesztésben, és a páros azt említette, hogy bárcsak bemutathatnák a modelleket, vagy amit megvalósítottak anno.
Harada és Ikeda is azon a véleményen van, hogy Chun-Li és Dhalsim fantasztikusan nézett ki 3D-ben is (ugyanis a Street Fighter 2D-s sorozatnak tekinthető, miközben a Tekken a harmadik dimenzióval is operál, ezért is volt érdekes a két franchise crossoverje), de a legtöbb női karakter jól kijött „a dimenzionális terjeszkedésből”. Ők nagyon szívesen megmutatnák, amit összehoztak, de mivel a Street Fighter IP a Capcom birtokában van (ők pedig értelemszerűen a Bandai Namcónál dolgoznak…), erre nincsen meg az engedélyük.
Harada viszont a Twitlongerében részletesen kifejtette, hogy ne nagyon temessük a játékot. A videója rendelkezik angol feliratokkal, de a Tekken atyja kiemelte, hogy a kérdéses fordítás jobb lett volna, ha „álló” vagy „felfüggesztett” jelzőt alkalmazott volna a Tekken x Street Fighterrel kapcsolatban, úgyhogy az eredeti mondanivaló elveszett a japán > angol fordítás során. Szerinte az eredeti japán feliratokhoz képest az angol feliratozás teljesen más érzést kelt, és azok, akik megértik a japán nyelvet, nem nagyon érdeklődnek a téma iránt.
A végére megemlítenénk, hogy a Tekken x Street Fighter 2016-ban lett hivatalosan parkolópályára helyezve. Ekkor Harada csapata már a Tekken 7-et fejlesztette, és mivel ez akkora siker lett, nem csoda, hogy 2019-ben már azt nyilatkozta, hogy a crossover értelmét egyre kevésbé lehetne megmagyarázni (nem lenne értelme összerakni, anyagilag sem). És akkor még a PlayStation 3 és az Xbox 360 volt a piacon. Hol volt akkor még a PlayStation 5 és az Xbox Series…?
Forrás: PCGamer