A játék Arcade módjában egy modder abszolút impresszív munkát végzett (korábban be is mutattuk), de a francia kiadónak lépnie kellett…
A GoldenEye 007 egy örök klasszikus a Nintendo 64-en, ez nem vitás. Emiatt nem csoda, ha valaki újragyártotta az egészet, de a Far Cry 5 „sandbox” módjában, az Arcade módban. És a Ubisoft az egészet teljes egyszerűséggel lesöpörte az asztalról, miután az MGM, a James Bond licenctulajdonosa erre kérte őket… (Az érdekesség? Az MGM, és így az ügynök IP-je is hamarosan az Amazonhoz juthat, ugyanis májusban felajánlottak egy komplett felvásárlást!)
A Krollywood néven futó modder YouTube-csatornáján megtalálható egy halom videó, amiben láthatjuk, miként használta a Far Cry 5 Arcade-ot a remake megvalósítására. A modder viszont elárulta, hogy a Ubisoft egy levelet küldött neki, miután a francia cég is kapott egyet az MGM-től. Szomorú a helyzet, de a PlayStation 4-én és a PlayStation 5-jén még megvannak a pályák, továbbá a PlayStation felhőjében, továbbá pendrive-on is elérhető számára az eddigi munkája.
Nem tudja, hogy valaha lesz-e legális mód arra, hogy ismét elérhetővé tegyen mindent, de úgy véli, hogy most az MGM és a Ubisoft célkeresztjében van. A Kotakunak pedig annyit mondott, hogy szomorú, de nem azért, mert három évnyi munkája veszett nyilvánosan oda, hanem amiatt, mert így a többi játékosnak nincs módja arra, hogy kipróbálhassa az általa teremtett pályákat, amik ugye kizárólag a Far Cry assetjeit alkalmazták, így nem volt bennük semmi sem a GoldenEye 007-ből.
Krollywood nem pénzért értékesítette a pályákat, így még profitja sem származott ebből. A Ubisoft csak annyit mondott a Kotakunak, hogy a pályák alkotójára és a licenc birtokosára tartozik az ügy, nekik pedig nincs mit mondaniuk róla.
Nekünk pedig van mit: így kell teljesen kiölni a kreativitást az emberekből, akik mernek a rendelkezésükre bocsátott eszközökkel alkotni valamit, amiből nekik tényleg semmilyen hasznuk nem származik…
Forrás: PCGamer