A PlayStation 4-exkluzívként bejelentett játékról még mindig nem mondott le a Wild Sheep Studio… holott most már nem is nagyon tudnánk haragudni rájuk, ha így döntenének.
A ResetEra fórumon bukkant fel, hogy a Wild Sheep Studio új állásajánlatokkal rendelkezik. Ez azért furcsa, mert ezt a játékot a 2014-es Gamescomon, tehát majdnem hét éve, hogy bejelentette Michel Ancel (aki Rayman és a Beyond Good & Evil alkotójaként talán ismerős lehet; róla írtuk már, hogy visszavonult a játékipartól, miután őt is megvádolták az illemtelen viselkedéssel a Ubisoftnál).
És onnan vehetjük biztosra, hogy a WiLD továbbra is készül, mert a felkínált pozíciók közül több is nevén nevezi azt. Így a stúdió (aminek ez lenne az első, és nem kizárt, hogy egyetlen játéka…) továbbra is dolgozik a játékon, amiről még Ancel is mondta, hogy ez is jó kezekben van, amikor kilépett a játékiparból (a Beyond Good & Evil 2-ről is hasonlót mondott, de annak fejlesztése is katasztrofális lehet, mert arról sem tudunk sokat!). A pályatervező állásajánlata szerint a játék világának több részét is a sikeres jelentkező teremtené meg az elejétől a végéig, és technikai problémákat kell megoldani, biztosítva, hogy a jó minőségű művészeti elemek is hatékonyan, időben beépülnek a játékba.
Nem biztos, hogy a Sony Interactive Entertainment még mindig finanszírozza a WiLD-ot. Legutóbb erről 2019-ben volt szó egy francia újságban, így azóta is eltelt már két év, és ugye azóta a cég alaposan megváltoztatott egyet s mást (pl. bezárta a SIE Japan Studiot, aminek a helyét a Team Asobi vette át). És a PlayStation 4-es exkluzivitást is joggal megkérdőjelezhetjük.
Amikor a WiLD-ot Ancel bejelentette, a PlayStation 4 maga is az első születésnapja felé közeledett. Tehát eltelt egy teljes konzolgeneráció, és azóta ez a játék lett a generáció The Last Guardianja (ott is eltelt ennyi idő a bejelentés és a megjelenés között). Csak aztán nehogy egy Duke Nukem: Forever legyen belőle…
Forrás: PSL