Komolyan már ott tartunk, hogy egyre kevesebb játék esetében van fixálva, hogy igen, tényleg 2021-ben eljut a játékosok kezeibe: ezúttal a Tango Gameworks (The Evil Within) alkotásáról hallottuk, hogy csak jövőre számítsunk rá.
A már a Microsoft alá tartozó Bethesda Softworks, illetve a Tango Gameworks bejelentette, hogy a PlayStation 5-re és PC-re készülő Ghostwire: Tokyo halasztást kapott: 2021 helyett csak 2022 elején fog megjelenni a játék, amiről itt olvasható a közlemény, amiben részletezték, hogy miért határoztak a játék eltolásáról.
A Shinji Mikami (Resident Evil!) által alapított stúdió azt szeretné, hogy mi a lehető leghamarabb megkaphassuk a játékot, hogy egy felejthetetlen, kísérteties Tokiót átélhessünk, és ennek felépítésén dolgozik a japán csapat. De eközben az ott dolgozó emberek egészségi állapotát szeretnék megőrizni (és itt nem az erőltetett menetre, a crunchra kell egyből gondolni, ugyanis a koronavírus-világjárvány továbbra is köztünk van, de ennek ellenére megrendezik a nyári olimpiát Japánban).
Az új megjelenési időszak a Tango Gameworks szerint lehetővé teszi számukra, hogy a Ghostwire: Tokyo világát pontosan úgy kelthessék életre, ahogy azt ők elképzelték. Ezután megköszönték a türelmünket, hogy olyan élményt teremtsenek, amire eddig tőlük nem volt példa, és a stúdió már alig várja, hogy a következő hónapok során további részleteket is megmutassanak a játékból, ami talán az utolsó Bethesda által kiadott játék lehet majd PlayStation 5-ön.
De lehetne sorolni, hogy mi minden lett átrakva 2022-re: Gran Turismo 7 (PlayStation 5, PlayStation 4, béta hamarosan, erről írtunk), God of War: Ragnarok (PlayStation 5, PlayStation 4, a név nem hivatalos), Hogwarts: Legacy (multiplatform), The Lord of the Rings: Gollum (multiplatform), és még a Horizon Forbidden West (PlayStation 5, PlayStation 4) is csatlakozhat a listához, erről a Sony még nem döntött.
A Ghostwire: Tokyo tehát valamikor 2022 elején érkezik PlayStation 5-re és PC-re, később pedig tuti lesz Xbox Series port is.
Forrás: Gematsu