A Microsoft Flight Simulator már elérhető Xbox Series X és Xbox Series S konzolokra, és máris akadt néhány játékos, aki a levegőbe emelkedett, hogy kiadja a konzolportot.
Legalábbis ezt jelezték a játék szerverei tegnap délután. Tény, hogy az Asobo Studio repülésszimulátora egy éves repülés után a világ számítógépein keresztül landolt a konzolokon, meghökkentve a játékosokat a fotorealisztikus grafikával és az egész világ pontos újrateremtésével, hogy szabadon barangolhassanak. Hogy néz ki mindez konzolokon?
Nos, azoknak, akiknek kétségeik vannak a portok minőségével kapcsolatban, a The Bit Analyst készített egy teljes videó-összehasonlítást a Microsoft Flight Simulator PC-s és Xbox Series verziók között. A PC-s verzió egy RTX 3080-on fut, a maximális beállításokkal, és mindegyiket internetkapcsolattal futtattuk, hogy kihasználhassuk a felhőben lévő funkciókat. Ettől függetlenül az idézett csatorna szerint az MSFS 1440p-n fut Xbox Series X-en és 1080p-n Xbox S Series-en. Mindkét esetben 30 FPS-re van korlátozva, kivéve a VRR-rel ellátott képernyőkön.
Erről a The Bit Analyst megerősíti, hogy a Series X verziója „megközelíti a legmagasabb PC-s konfigurációkat”, azonos rajztávolság mellett, míg a Series S-nél ez a távolság kisebb. Ennek ellenére a játék PC-n „kissé jobb” minőséget mutat a felhők, a tükröződések és bizonyos textúrák terén. Ami a memória sebességét illeti, a játék indításakor a betöltési idők a Series X-ben alacsonyabbak, bár a Series S-ben majdnem kétszer olyan gyorsan indul a repülés, valószínűleg a kisebb grafikai terhelés miatt.
A konzolos verziókban a részletesebb városokban a framerate alaposan leesést és a legérzékelhetőbb esések meglepő módin a Series X-ben vannak. Ennek ellenére a csatorna a portot általánosságban sikeresnek minősíti: biztosíték arra, hogy az Asobo Studio nagyszerű munkát végzett. ” Microsoft Flight Simulator már elérhető Xbox Series X | S, tartalmazza az Xbox Game Pass, az előfizetési szolgáltatás, amely jelenleg az első hónapban csak 1 euró.