A Left 4 Dead formulájára építő Back 4 Blood játék platformonként eltérő teljesítményt, felbontást mutat fel.
A Back 4 Blood nyílt bétája jelenleg korai hozzáférésben van: ez annyit takar, hogy csak azoknak mehet a menet, akik már letették a garast a játék mellett, azaz előrendelést ejtettek meg (amúgy várnunk kell augusztus 16-áig). Az ElAnalistaDeBits néven futó YouTube-csatorna videója több részletet is összevetett az első szekció (Act 1) során, így azért nem kapjuk ugyanazt az élményt PC-n mint mondjuk a PlayStation 5-ön.
Az Xbox Series S értelemszerűen lemaradásban van, hiszen itt a felbontás 1296p. Xbox Series X-en, illetve PlayStation 5-ön 2160p, azaz 4K felbontás vár ránk, de az elemzés szerint nem kizárt, hogy más területeken dinamikus felbontással rendelkezhet a Back 4 Blood, azaz nem vehetjük száz százalékosra, hogy a két erősebb konzolon mindvégig natív 4K felbontáson fut a hentelés.
A játék PC-s verzióját egy erősebb videókártyával tesztelték: egy Nvidia GeForce RTX 3080-at alkalmazott, és emellett a DLSS technológiát is használta (deep learning supersampling: gépi tanulás révén történő felskálázás). A Back 4 Blood Xbox Series verzióiban gamma és kontraszt eltéréseket tapasztalt, amiket a játék, esetleg a képernyőnk beállításain keresztül ki lehet javítani.
PC-n szélesebb a FOV (field of view, látószög) mint bármelyik konzolos verzión. Viszont tegyük rögvest hozzá azt is, hogy sem PlayStation 5-ön, sem Xbox Series S-en nincs mód a FOV módosítására! Az viszont fix, hogy a Back 4 Blood „első aktusa” mindenhol 60 FPS frame rate-et tudott. A töltési idők is többnyire megegyeztek mindegyik verzióban, de a PC-sek valahol érthető módon lépéselőnyben vannak (az anisotropic filtering és az ambient occlusion, röviden AF és AO, magyarul anizotróp szűrés és az utóbbi egyfajta árnyékeffektnek nevezhető) a konzolokkal szemben, de ezeket leszámítva mindegyik platformon szinte azonos beállításokon fut a játék.
A Back 4 Blood október 12-én érkezik PlayStation 5-re, Xbox Seriesre, PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra.
Forrás: WCCFTech