A Marvel’s Guardians of the Galaxy fejlesztője megmagyarázza, miért csak Star Lorddal fogunk foglalkozni a játékban

A képregényrajongók idén ősszel a Marvel’s Guardians of the Galaxy-val randevúzhatnak. Az Eidos Montreal és a Square Enix új akció-RPG-jéről van szó, melyben az univerzum legkülönösebb hősökből álló csapat bőrébe bújhatunk, akik kalandot keresnek. Bár, hogy pontosabbak legyünk, a játékban csak Star Lordot fogjuk irányítani , hogy parancsokat adhassunk a többi őrzőnek. És ennek oka van.

 

A VG247-nek nyilatkozva a játék kreatív igazgatója, Jean-François Dugas elmagyarázta, hogy a stúdió szándéka az, hogy a vezető érzését közvetítse , hogy ő legyen az a központi karakter, aki a kalandban mindenki mást összefog. „Mint a való életben, amikor egy csoport ember együtt dolgozik, különböző személyiségekkel találkozol […] És amikor vezető vagy, ez nem azt jelenti, hogy az emberek mindig egyetértenek a döntéseiddel, hanem azt, hogy úgy viselkedsz, mint valaki, akit egy közös cél felé tudok vezetni. Ezt akartuk megmutatni, valamint szórakoztatóvá tenni. ”

Star-Lord, Gamora, Rocket, Drax és Groot személyiséget árasztanak magukból” – folytatja a kreatív. „Azt akartuk, hogy a játékosok legyenek ennek a dinamikának a középpontjában . És így a kérdés az volt ‘Mi lenne, ha a játékosok csak 1 őrző lennének az őrzők közül? Mi lenne, ha az úgynevezett vezér bőrébe bújtatnánk őket, és hagynánk, hogy ők hozzák meg a döntéseket És mi lenne, ha a játékosoknak alkalmazkodniuk kellene a csoport váratlan viselkedéséhez? ‘ Ez az egyedi megközelítés lehetővé teszi számunkra, hogy olyan kalandot hozzunk létre, ahol mindig úgy érzed, hogy az Őrzők vesznek körül. ”

Ez volt a legjobb módja annak, hogy egy igazi Őrzők történetet meséljünk el . Sokan kockázatos lépésnek tartották, de ez egy izgalmas vízió, amit fejleszteni kell.” A Marvel‘s Guardians of the Galaxy október 26-án lesz elérhető PC-n és konzolokon.

Spread the love
Avatar photo
Zardoz is our mystery member...

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu