[GSC 2021] Dying Light 2: Stay Human: részletek a harcról és a parkourról [VIDEO]

A Techland a Gamescom közvetítése során nem csak a Dying Light 2: Stay Humanról, de az első részből is bejelentett valami újat.

 

A Dying 2 Know adás már a harmadik adásánál tart, és a lengyel stúdió ezúttal a küzdelmekről, illetve a közlekedés legkörnyezetkímélőbb metódusáról beszélt részletesen. Kacper Kowalczuk, a játék senior programozója kiemelte, hogy a Techland célja most a karakterünk testének nagyobb érzékelése volt, és hogy mi történik vele a parkour során. Az animációkért felelős embereknek sok munkája volt, de valósnak hat az eredmény, ami több tucatnyi, akár száznál is több animáció révén valósult meg.

A kötelek, csövek, mászókák során lesz kifejezetten érzékelhető a plusz munka. Mivel több animáció van, Kowalczuk szerint a játékosok majdhogynem fizikailag is érezhetik az összes mozdulatot az épületek megmászása során. Valószerű parkour élményt kapnak, amit még a kezdők is elég könnyen el tudnak sajátítani. A város lehetővé teszi, hogy mihamarabb, hatékonyan eljuthassunk a célponthoz, és az új képességek megtanulása során még mozgékonyabbak lehetünk.

Idővel tapasztalni fogjuk a mozgások közötti szinergiát, ami még szórakoztatóbbá teheti a parkourt, ugyanis a környezeten mondhatni „átfolyhatunk”, és a város felépítése is elősegíti ezt. A kezdetek során még akadályként tapasztalt tereptárgy hasznos lesz idővel. Ki lehet az ellenfelünket ütni pár pillanatra egy erőteljes támadással, majd a parkour elemeivel lepattanhatunk róla, hogy egy másik személybe rúgjunk bele egyet. Ezzel őt is el lehet kábítani, és róla is indíthatunk egy támadást. A parkour és a harcok kombinációjával egy tehetséges játékos az emberek és a zombik között is komoly sebzést tud okozni.

Matt Courtois, a vezető techikai játékmenet-animátor pedig hozzátette, hogy a Dying Light 2: Stay Human-ben kiemelt fontosságot kapott a közelharc brutalitásának érzékeltetése a sok izgalmasnak és immerzívnek nevezett elemekkel. Ezeket a stúdió „progresszív találatreakcióknak” nevezi. Ha megsorozunk valakit, akkor a reakcióik egyre erősebbek lesznek. Eltérően reagálnak a más fegyvertípusra, a más testrészre.

El lehet kábítani őket, el lehet buktatni őket, le lehet vágni a végtagjaikat, ami bár borzasztóan hangzik, mégis hasznos megoldás. Számít, hogy milyen irányból támadunk, és hogy milyen testhelyzetben vagyunk hozzájuk képest. Profi kaszkadőrökkel dolgoztak, hogy különlegesebb, még inkább lenyűgöző találatreakciókat rögzítsenek.

A Dying Light 2: Stay Human december 7-én jön PlayStation 5-re, Xbox Seriesre, PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra. A Twitteren pedig a Techland megerősítette a Dying Light: Platinum Edition Nintendo Switch portját, ami „hamarosan” meg fog jelenni. A bolti kiadás egy túlélésre kihegyezett tippek-trükkök könyvet, egy kétoldalas térképet, illetve matricákat is tartalmazni fog.

Forrás: WCCFTech

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu