Swordman 3: egy új kinai játék, ami olyan, mint a Tigris és Sárkány

A Swordman 3: A Xie Yun Liu Zhuan egy újabb olyan kaland, amely kiemelkedik a kínai játékok közül. Első pillantásra mindenképp ígéretesnek tűnik.

 

A videojáték-ipar ugrásszerűen növekszik Kínában, akárcsak az ország teljes technológiai ágazata. És csak az elmúlt néhány évben mindent láthattunk a Steam-en rekordokat döntögető játékoktól kezdve a korai hozzáférésű megjelenésük után a fejlesztés alatt álló kalandjátékokig, mint például a Black Myth: Wukong, amelyeket nagy várakozások előznek meg. És most itt az ideje, hogy beszéljünk egy másik címről, amely még nem jelent meg, de nagyon ígéretesnek tűnik. Ez a „Swordman 3: Xie Yun Liu Chuan„, vagyis a „Swordman 3: The Legend of Xie Yun Liu„.

Bevalljuk, a kínai nyelv nem az erősségünk, de a videojátékok igen. És amit a fejlesztő Seasun a Twitter-enmutat, az valami olyasmit, ami nagyon jól néz ki, amíg őszinte: vannak nagyszerű akciójelenetek és szakadékokon átugrások, tornyosuló hegyek és meredek ösvények, havas tisztások és bambuszerdők, amelyeket ellenségek népesítenek be, akik párbajra várnak…

 

 

Valóban, az a mód, ahogyan a játék lehetővé teszi, hogy a környezetet használd a mozgáshoz és a harchoz, különösen a fákat, figyelemre méltó, a klasszikus „Crouching Tiger, Hidden Dragon„-hoz méltó módon. És igen, egy bambusznádon ugrálhatsz, és így tudod hajtani magad, vagy átrepülhetsz az ellenség felett, miközben kardokat lóbálsz minden irányba, akárcsak egy harcművészeti akciófilmben.

 

 

Azt még nem tudni, hogy a játékmenetből mennyi a valós, és mennyi az elvárásokat növelő látványosság. Mégis, aligha kétséges, hogy a videó sok rajongót megnyer, akik várják, hogy többet tudjanak meg a címről. A Swordman: Xie Yun Liu Chuan fejlesztés alatt áll PC-re és konzolokra, mondja Daniel Ahmad, a Niko Partners elemzője, bár a megjelenési dátum még nem ismert.

Forrás: Twitter

Spread the love
Avatar photo
theGeek is here since 2019.

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu