Az Alan Wake Remastered lehet, hogy nem csak egy egyszerű felbontásnövelő munka lesz, hanem a Controlt meghajtó Northlight Engine alatt futhat.
Alig két nappal ezelőtt írtunk arról, hogy az Alan Wake Remastered kiszivárgott néhány online kereskedőhöz – Erről a hírről itt olvashatsz teljes részletességgel. Az egyik legfontosabb szempont, amit nem részleteztek, az volt, hogy milyen motort használhatnak a remasterhez.
Nos, a Nintedopal.com-on (nem listázott) források megerősítették, hogy a Remastered verzió a Controlhoz használt motor alatt lesz.
A pletyka a következőket állítja:
-Az Alan Wake Remastered a Remedy Entertainment által készített Northlight Engine-t fogja használni, amelyet korábban a Controlban használtak.
-A játék PS5-ön, Xbox Series-en és PC-n támogatja a ray-tracinget a tükröződésekért, de az előző generációs konzolokon nem.
-Nintendo Switch verzió nem készül. Bár forrásunktól nem hallottunk róla, talán a Controlhoz hasonlóan egy Cloud verzió is megtörténhet.
-Az utolsó generációs konzolok nagyobb felbontást és QoL-változásokat kapnak, de ray-tracinget nem.
-A remaster támogatni fogja a 60 FPS-t.
Daniel Ahmed elemző szerint a héten bejelentésre kerül az Alan Wake Remastered. A PlayStation/Xbox és PC játékosok számára remek bevezetés lenne a Remedy játékuniverzumába, hiszen az eredeti játék eléggé elavult grafikai és hangminőségű.
Forrás: Nintedopal.com