Pletyka: Alan Wake Remastered új motoron fut és támogatja a Ray-Tracinget

Az Alan Wake Remastered lehet, hogy nem csak egy egyszerű felbontásnövelő munka lesz, hanem a Controlt meghajtó Northlight Engine alatt futhat.

 

Alig két nappal ezelőtt írtunk arról, hogy az Alan Wake Remastered kiszivárgott néhány online kereskedőhöz – Erről a hírről itt olvashatsz teljes részletességgel. Az egyik legfontosabb szempont, amit nem részleteztek, az volt, hogy milyen motort használhatnak a remasterhez.

Nos, a Nintedopal.com-on (nem listázott) források megerősítették, hogy a Remastered verzió a Controlhoz használt motor alatt lesz.

A pletyka a következőket állítja:

-Az Alan Wake Remastered a Remedy Entertainment által készített Northlight Engine-t fogja használni, amelyet korábban a Controlban használtak.
-A játék PS5-ön, Xbox Series-en és PC-n támogatja a ray-tracinget a tükröződésekért, de az előző generációs konzolokon nem.
-Nintendo Switch verzió nem készül. Bár forrásunktól nem hallottunk róla, talán a Controlhoz hasonlóan egy Cloud verzió is megtörténhet.
-Az utolsó generációs konzolok nagyobb felbontást és QoL-változásokat kapnak, de ray-tracinget nem.
-A remaster támogatni fogja a 60 FPS-t.

Daniel Ahmed elemző szerint a héten bejelentésre kerül az Alan Wake Remastered. A PlayStation/Xbox és PC játékosok számára remek bevezetés lenne a Remedy játékuniverzumába, hiszen az eredeti játék eléggé elavult grafikai és hangminőségű.

Forrás: Nintedopal.com

Spread the love
Avatar photo
Bence is a Senior Staff Writer for our site. He is an avid gamer, that enjoys all genres, from Indie to AAA games. He mostly plays on the PS4 or on the laptop (since some indies get a preview build there faster). Loves obscure Japanese games that no one else dares to review on this site.

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu