Ez valahol logikus is: a Bayonetta 3 játék finanszírozásáért nem a japán stúdió a felelős, hanem az egyik konzolgyártó cég (aki már a második rész esetében is állta a cechet).
Kamiya Hideki korábban (még januárban) azt mondta, hogy valamikor az év folyamán látni fogjuk a Bayonetta 3 játékot, és erről anno mi is beszámoltunk. A Bayonetta alkotója (azért mást is létrehozott: Okami, Viewtiful Joe, The Wonderful 101…) a VGC-nek beszélt arról, hogy mégis mi a csudáért van még mindig elég súlyos hírzárlat Cereza körül (ez volna ugyanis Bayonetta kisasszony valódi neve; és a kifejezés sem túlzás: 2017 végén láttunk egy teaser trailert, és azóta konkrétan semmit).
Kamiya szerint nem arról volt szó a januári kijelentésében, hogy valami ki fog jönni 2021 folyamán, de ha van egy megadott év, akkor történnie kellene valaminek. Legutóbb azt mondta, hogy bár mindenki a Bayonetta 3 miatt kérdezi őket, azt nyilatkozta, hogy talán egy kis ideig el kellene feledkezni a játékról. Neki ezen az állásponton kell lennie, mert végül mégsem ők határoznak arról, hogy mikor és mit lehet nyilatkozni a Nintendo Switch-exkluzív játékról, ami így már közel négy éve fejlesztés alatt áll.
Tudja, hogy mindenki arra vár, hogy megmutathassák a Bayonetta 3-at, és a PlatinumGames maga is a kiadásra vár. Mindenki, aki ezen a projekten dolgozik, eléggé büszke rá. Mindenki azt szeretné, hogy láthassuk, amin a stúdió tevékenykedik. A rajongókkal együtt tehát a japán stúdió is a Bayonetta 3 játék bemutatására vár. Kamiya szeretné, ha mindenki éljenezné őket, ahogy a célegyenesre fut a stúdió.
Ez akkor egy eléggé érdekes szituáció, mert a PlatinumGames meg akarja mutatni, hogy min dolgoznak, de a Nintendo miatt erre nincsen lehetőség. Akkor a nagy N mégis mire vár? Furcsa ez a helyzet, de talán már joggal állíthatjuk, hogy ezt túlzottan korán jelentették be. Ha idén nyáron erősítik meg, a helyzet merőben más lenne.
Forrás: WCCFTech