A God of War Ragnarok: új mechanikák, forgatókönyvek és egyéb extrák

Eric Williams, a Ragnarok rendezője mesélt a 3DJuegos csapatának az új felfedező mechanikáról. Sok hó lesz és sok „Hű!”

 

A legutóbbi PlayStation Showcase-en bemutatott új God of War Ragnarok trailer során az emberek észrevettek néhány új mechanikát, amelyek egyértelműen nem voltak jelen a 2018-as címben. Eric Williams, az új játék rendezője a 3DJuegos csapatának egy interjúban mesélt ezekről az újdonságokról, valamint a Ragnarok világában várható egyéb változásokról.

Kezdve a szánnal, amelyet mindannyian láttunk a trailerben, Williams a következőket mondta: „A szán alapvetően egy szükségszerűség. Ha láttad, hol volt a videón, az a Kilencek tava volt, és teljesen befagyott a téli hidegben.” Williams így folytatta: „Ez egy nagyon érdekes módja a tavon való átkelésnek, és azt hiszem, hogy a környezetet újra újnak érezzük, mert sok időt töltünk a csónakban”.

 

 

Nem a szánkó lesz az egyetlen újdonság. Ahogy Williams már a Lake of Nine-ról is elmondta, a szakaszok is változásokon mennek keresztül, hogy újnak érezzék magukat, még ha ugyanazok is, amiket a 2018-as részben is meglátogattunk. „Sok hó lesz, de ez nem jelenti azt, hogy mindenhol havat fogunk látni” – említette Williams.

Egy másik részlet, ami a videóban látható, a kampós kardok használata, és Williams elmondta, hogy bár ez egy olyan dolog, amit a múltban már felfedeztek, látni akarta, hogyan fog működni ebben a részben. „Nem csak a mozgásra szolgálnak” – mondta – „mert harcban is használhatjátok majd őket. Nagyon izgatottan várom, hogy a játékosokat hogyan fogják inspirálni.”

Az interjú során kiemelt további részletekből megtudhatjuk, hogy milyen szerepet játszik Cory Barlog a God of War Ragnarokban és hogy miért döntöttek úgy, hogy az északi saga ezzel a játékkal ér véget.

Forrás: 3djuegosa

Spread the love
Avatar photo
theGeek is here since 2019.

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu