A Diablo 2 fejlesztői azt mondják a Blizzard-nál, hogy ha más formában is, de ugyanolyan nehéz jó játékot remasterelni. Az elvárásoknak nem csak megfelelni kell, hanem túl is szárnyalni azokat.
Folytatva a Diablo 2 Resurrected fejlesztőivel készített interjút, amelyben a húsz éve készült játék és a mostani miatt végrehajtott változtatásokról beszéltünk, most megosztjuk veletek, mit mondtak egy konkrétabb kérdésről: mi a, nehezebb egy nagy sikerű cím remasterét elkészíteni, vagy egy teljesen új játékot?
Dustin King, a játék művészeti igazgatóhelyettese szerint mindkét projekt pokoli kihívásokkal jár. Ha a semmiből indulsz, lehetőséged van felfedezni és sok új dolgot létrehozni, de King említi, hogy ez sok stresszel is járhat a fejlesztők számára.
„A remasterek esetében azonban további nyomás nehezedik a már létező közösségre” – említette King. „Az emberek már elvárnak valamit a játékodtól. Nehéz eldönteni, hogy a két projekt közül melyik a bonyolultabb, de azt mondanám, hogy egyformán azok.”
Robert Gallerani, tervezési igazgató egyetért King véleményével, és hozzátette a saját megjegyzését. „Ugyanolyan bonyolultak, de nagyon különböző módon. A Diablo 2 remek példa erre, mert nagyon sokat kell tennünk azért, hogy az emberek kedvében járjunk.” Gallerani így folytatta: „A közösség tudja, hogy mit akar, mert 20 éve játszik, ezért nem csak meg kell felelnünk ezeknek az elvárásoknak, de túl is kell szárnyalnunk azokat.”
Forrás: 3djuegos