Diablo 2 Resurrected: remastert készíteni éppoly nehéz, mint egy új játékot

A Diablo 2 fejlesztői azt mondják a Blizzard-nál, hogy ha más formában is, de ugyanolyan nehéz jó játékot remasterelni. Az elvárásoknak nem csak megfelelni kell, hanem túl is szárnyalni azokat.

 

Folytatva a Diablo 2 Resurrected fejlesztőivel készített interjút, amelyben a húsz éve készült játék és a mostani miatt végrehajtott változtatásokról beszéltünk, most megosztjuk veletek, mit mondtak egy konkrétabb kérdésről: mi a, nehezebb egy nagy sikerű cím remasterét elkészíteni, vagy egy teljesen új játékot?

Dustin King, a játék művészeti igazgatóhelyettese szerint mindkét projekt pokoli kihívásokkal jár. Ha a semmiből indulsz, lehetőséged van felfedezni és sok új dolgot létrehozni, de King említi, hogy ez sok stresszel is járhat a fejlesztők számára.

 

 

„A remasterek esetében azonban további nyomás nehezedik a már létező közösségre” – említette King. „Az emberek már elvárnak valamit a játékodtól. Nehéz eldönteni, hogy a két projekt közül melyik a bonyolultabb, de azt mondanám, hogy egyformán azok.”

Robert Gallerani, tervezési igazgató egyetért King véleményével, és hozzátette a saját megjegyzését. „Ugyanolyan bonyolultak, de nagyon különböző módon. A Diablo 2 remek példa erre, mert nagyon sokat kell tennünk azért, hogy az emberek kedvében járjunk.”  Gallerani így folytatta: „A közösség tudja, hogy mit akar, mert 20 éve játszik, ezért nem csak meg kell felelnünk ezeknek az elvárásoknak, de túl is kell szárnyalnunk azokat.”

Forrás: 3djuegos

Spread the love
Avatar photo
theGeek is here since 2019.

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu