A hétvégén kezdetét vette a 343 Industries Halo Infinite játékának második technikai multiplayer-előzetes tesztelése, így nem az volt a kérdés, hogy lesz-e összehasonlító videó, hanem az, hogy mikor bukkan fel.
Júliusban már készült egy hasonló videó (az első technikai tesztelés során), amikor is az Xbox négyest láthattuk egymás mellett. Értelemszerűen az Xbox One-t leszámítva mindenhol stabil teljesítményt láthattunk. Most itt egy új videó, amit röviden összefoglalhatunk: mindenhol komoly teljesítménynövekedésnek lehetünk szemtanúi, de az egyik platformon valamit furcsa, ám kikapcsoltak…
Az ElAnalistaDeBits értelemszerűen kiemelte, hogy ez még nem a Halo Infinite bolti verziója, így még történhetnek változások. Az Xbox Series S-en ki lett kapcsolva a 120 FPS-re képes mód, de valószínűleg később ez vissza fog térni. Az Xbox One X is kapott egy teljesítmény (performance) módot; a DTR (dynamic temporal reconstruction) technológia révén lehetőség van ezen a platformon 1440p felbontás mellett 60 FPS-sel játszani, és ha már megemlítettük a frame rate-et: ez mindegyik platformon szépen javult az előző teszt óta. Nem viccelt a 343 Industries.
Az Xbox Series X-en és az Xbox One X-en a képminőségre építő mód (quality) jobb árnyékokkal, anizotropikus szűréssel, illetve jobb geometriával bír a látótávolságon belül. A textúrák minősége minden platformon kiváló minőségű, de az imént említett két Xboxon még nagyobb felbontással láthatóak a textúrák. Az SSR és a cubemapek segítségével vannak tükröződések az Xbox Series pároson (és az Xbox One duón nem). A kezelőfelületben továbbra is vannak grafikus bugok, és aki a tavaly novemberben megjelent konzolok valamelyik játszik, majdnem hatszor gyorsabb töltési időt tapasztalhat az Xbox One-nal szemben. Végül a felbontás/frame rate: Xbox Series X: 2160p/60 FPS vagy 1440p/120 FPS; Xbox Series S: 1080p/60 FPS; Xbox One X: 2160p/30 FPS vagy 1440p/60 FPS; Xbox One: 1080p/30 FPS.
A Halo Infinite december nyolcadikán fog megjelenni Xbox Seriesre, Xbox One-ra és PC-re (és a Microsoft stratégiája miatt nem csak Microsoft Store-on, hanem Steamen is megtalálhatjuk majd Master Chiefet). Néhány nap múlva a harmadik multiplayer teszt is kezdetét veszi.
Forrás: WCCFTech