Horizon Forbidden West: Aloy még közelebbről és még mélyebben!

A fejlesztő tovább bővíti Aloy személyiségét és a környezetet is, új törzsekkel és társakkal. Még realisztikusabb ábrázolás, és még összetettebb történet!

 

A Horizon: Zero Dawn egy olyan játékkal keltette fel a közösség figyelmét, amely a dinoszaurusz-gépeket egy természetes ökoszisztémával ötvözte, ahol az emberek még törzsekben éltek. De a játék személyiségének egy részét Aloy adta, a főszereplő, aki a törzsének kitaszítottjából mindenki reménységévé vált. Egy történet, amely sok játékost izgatott, és amelyet a Guerrilla a Horizon: Forbidden Westben tovább kíván bővíteni sokkal részletesebb modellezéssel, amely még gyorsabban elmerít minket Aloy kalandjában.

Ahogy Ben McCaw, a Guerrilla narratív igazgatója a PlayStation blogon kifejtette, az új generációs konzolokban nagy lehetőségek rejlenek a sűrűbb poligonok és ezáltal a rendkívül részletes karakterek létrehozására: „így finomabb részleteket, például arcszőrzetet, kisimított kontúrokat, vagy finomabb textúra részleteket és megfelelőbb kifejezőanyagokat tudunk létrehozni, hogy csak néhányat említsünk.”

 

horizon_forbidden_west_aloy

 

De ezzel még nincs vége, ahogy az várható volt, az új konzolok az arcanimációban is nagy ugrást tesznek lehetővé: „Megnöveltük a csontvázízületek számát is, hogy az arc deformációját és kifejezéseit új szintre emeljük, hogy még hihetőbb és magával ragadóbb karaktert alakítsunk ki”. – áll a bejegyzésben. Összességében tehát, ahogy a játék trailereiből is kitűnik, Aloy-t minden eddiginél „valódibbnak” láthatjuk majd.

Ez azonban nem csak a PS5-ön múlik, hiszen a Guerrilla szerint a Horizon: Forbidden West PS4-es verziója nem fog kompromisszumot kötni: „Valójában egyszerre fejlesztettük és teszteltük a játékot PS4-en és PS5-ön, mert nagyon fontosnak érezzük, hogy stúdióként biztosítsuk, hogy a PS4-es játékosok ugyanolyan magával ragadó élményben részesüljenek.”

 

 

Mindent egybevetve, az új konzolgeneráció nagyszerű lehetőség a Guerrilla számára, hogy továbbra is új művészeti irányokat fedezzen fel, amelyek lehetővé teszik, hogy még több realizmust vigyenek a produkciókba. Ez az első Aloy-játékkal szerzett tapasztalataiknak is köszönhető: „A Horizon: Zero Dawnból szerzett tudásunkkal tudtuk, hogy még számos kiaknázatlan erőforrásunk van, amelyekkel a karakterek realizmusát és minőségét tovább fejleszthetjük; nagyszerű, hogy ezt a tudást és tapasztalatot most a folytatásban is hasznosítani tudjuk.”

A Guerrila azonban nem csak Aloy művészi kivitelezésén fog javítani, hanem a főhősnő új kalandját is kihasználja a személyiségének elmélyítésére. Mivel a játék eseményei mindössze hat hónappal az első játék után játszódnak, Aloy különböző törzsekkel, új útitársakkal és számos nehézséggel találkozik majd, amelyek kibővítik a múltjáról eddig tudottakat.

Ahhoz, hogy mindezt élvezhessük, már csak 2022. február 18-ig kell várnunk, és rendelkeznünk kell egy PS4-gyel vagy PS5-tel. Eddig is tudtuk, hogy a Horizon: Forbidden West különleges és gyűjtői kiadásokat is tartalmaz, amelyek a saga minden rajongóját elkápráztatják majd. Ezen kívül, és némi vitát követően, a Sony megerősítette, hogy a PS4 PS5-re való frissítése ingyenes lesz a játékhoz.

Forrás: PlayStation Blog

Spread the love
Avatar photo
theGeek is here since 2019.

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu