Marvel’s Avengers: a fejlesztők nem kérnek a zaklatásból

A hétvégén beszámoltunk arról, hogy a Marvel’s Avengers nem tartotta be a 2019-es E3-on, de még a tavaly augusztusi, a megjelenés előtti egyik utolsó blogposztban az ígéretét: azt állították, hogy csak kozmetikus mikrotranzakciók lesznek, de most már a játékmenetre közvetlen hatással levők is találhatóak az élő szolgáltatásos modell sikertelenségét azért bemutató játékban, ami iránt (tesszük hozzá, joggal…) kritikus hangok szólaltak fel, hiszen nem erről volt szó.

 

Azért az akció-reakció gondolatmenetéből kiindulva a szituációt saját maguknak (esetleg a talán túlzottan is pénzéhes, de eközben pénzszóró Square Enixnek…?) köszönhetik.

A játék sikertelenségét (mert az elvárásokon alulteljesített az eladásokat nézve) talán így akarja a Crystal Dynamics és a Square Enix áthidalni, de ezzel a Marvel’s Avengers sem több az Anthemnél, ami már szintén elhasalt (az Electronic Artsnál, nem a Square Enixnél). Hivatalos reakció még sem a fejlesztőtől, sem a kiadótól nem jött (az utóbbi inkább fizeti a Denuvo DRM licencdíját olyan játékok esetében is, ahol már nincs értelme, mert botrányosan rossz és soha nem fog már frissülni).

A Redditen egy közleményt kiadott azért a Crystal Dynamics, ahol azt írta a stúdió, hogy értékelik a Marvel’s Avengers közösségét, és szeretnék, hogy nyílt és egészséges dialógus legyen pozitív és negatív visszajelzések esetében is, de a zaklatást nem tolerálják. A stúdióban nem egy személy hozza meg a döntéseket, hanem egy vezetői csoport. Üdvözlik a visszajelzéseket, de szerinte a közösségi csapatot célba venni, zaklatni, vagy személyesen megtámadni nem ildomos.

Ők a visszajelzéseknek akarnak hangot adni, és azt kéri a stúdió, hogy segítsünk nekik a kommunikáció civil hangnemének megőrzésében, illetve abban is, hogy produktív dialógus születhessen, így pedig a Crystal Dynamics továbbra is azon dolgozhat, hogy a Marvel’s Avengers egy szórakoztató élmény lehessen.

Úgyhogy ebből az jön át, hogy a kiadó lépése volt. Csakhogy ez mindenféleképpen egy olyan döntés volt, ami nem éppen játékos- és fogyasztóbarátnak nevezhető.

Forrás: PSL

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu