A Ghost Reconból, egy elvileg taktikai lövöldözős franchise-ból egy free-to-play battle royale-t csinálni nem biztos, hogy jó ötlet volt.
Nem viccelünk, amikor is azt mondjuk, hogy a Ghost Recon rajongói nem jó néven vették a francia kiadó tervét. A YouTube-ra feltöltött bejelentő traileren van kb. 4900 like, ami már alapból kevés, pláne úgy, ha ezt összevetjük 17 ezer dislike-kal. A közösségi felületeken is felháborodást lehetett tapasztalni, mert a Ghost Recon esetében nem éppen egy battle royale jutna az eszünkbe.
Emiatt nem csoda, amit aztán tegnap a Twitteren bejelentett a Ubisoft. Meghatározatlan ideig elhalasztották a Tom Clancy’s Ghost Recon Frontline első, zárt tesztelését, ugyanis… és itt jön a PR-szöveg, a fejlesztők csapta kitart amellett, hogy a lehető legjobb élményt valósítsák meg. Amint lehetőségük adódik rá, közölni fogják az új részleteket az első, zárt tesztelési körről. Ezután megköszönték a folytatólagos támogatásunkat, majd függöny le.
Ebben az esetben talán nem túlzottan kritikus azt gondolni, hogy egyszerűen nem volt nagy érdeklődés a játék iránt. A like-dislike arány már ki is mutatta, hogy a fogadtatás negatív volt, és a regisztrációk száma nem volt az, amit Yves Guillemoték elvártak volna, és inkább úgy döntött a Ubisoft, hogy a csudába az egésszel. Ezután nem kizárt, hogy a franciák elkezdik áttervezni az egész koncepcióját. (Ilyesmire volt már példa: a Splinter Cell: Conviction eredeti, 2006-ban kiszivárgott, majd 2007-ben bemutatott változata során egyfajta hajléktalan kinézete volt Sam Fishernek, aztán a 2010-ben kiadott változatban már nem volt erről szó.)
Ezek után mit lehet mondani? Talán azt, hogy egyszerűen ezt benézte a Ubisoft. A Splinter Cell esetében is volt már Sam Fishernek felbukkanása… de mobilos játékként, holott Guillemoték évek óta mondják, mondogatják, hogy nem feledkeztek meg a jó öreg Samről. Erre mondják talán azt, hogy a Ubisoft nem ismeri fel, hogy mire lenne valóban igény.
Source: WCCFTech