Kiderült, mitől omlottak össze a Diablo 2 szerverei

Állandó szerver-összeomlások rontották a Diablo 2 játékélményét és most megtudtuk, mi volt ennek az oka.

 

A Diablo 2: Resurrected a franchise minden rajongója által megálmodott játék , különösen azok a játékosok, akik jó néhány órát fektettek a második részbe. Azonban, és bár a közelmúltban indult, és jó kritikákat kapott a közösségtől, a Blizzard legújabb címe mégis rendszeres szerverösszeomlásoktól szenved. Jelenleg a fejlesztők próbálják megoldani a helyzetet, és már felismerték, hogy a problémák egy része a kódból származik, amely ugyanaz, mint az eredeti Diablo 2.

A kissé negatív online élmény és ezért a sok, a szerverösszeomlások miatti panaszok okán a Blizzard kiadott egy nyilatkozatot a Diablo 2: Resurrected fórumokon. A cég elmagyarázta, hogy túlterhelte a szervereket a játék megjelenése óta a játék felhasználói forgalma, ami különböző problémákat generált, amelyekkel jelenleg is foglalkoznak.

A Blizzardnak azonban már sikerült megtalálnia a probléma egyik okát, amely a játék kódjából fakad. Ugyanis, ahogy a posztjukban kifejtik, „hogy hűek maradjunk az eredeti címhez, sok régi kódot megtartottunk. Azonban egy régi szolgáltatásnak nehézséget okoz, hogy felzárkózzon a modern játékosok viselkedéséhez”.

Persze a Blizzard már korábban is kifejtette, hogy a Diablo 2: Resurrected fejlesztése legalább olyan nehéz volt, mint egy új rész elkészítése, hiszen kénytelen volt figyelembe venni a legújabb trendeket a felhasználók részéről. Ennek jegyében, és hogy egy kicsit enyhítsék a szerverösszeomlások körüli dilemmát, a stúdió elkezdte megakadályozni a karakterek létrehozását egy bizonyos játékszám elérésétől. A játékosok inputjának kiegyensúlyozása érdekében sorbanállásos rendszert vezetett be.

A fejlesztő tehát bár sokat dolgozott a Diablo 2 remasterelésén, frissítette az eredeti kód egy részét – ami némi nosztalgikus érzést okozott – ugyanakkor a szerverekkel kapcsolatos problémákat is generált.

Forrás: Blizzard

Spread the love
Avatar photo
BadSector is a seasoned journalist for more than twenty years. He communicates in English, Hungarian and French. He worked for several gaming magazines - including the Hungarian GameStar, where he worked 8 years as editor. (For our office address, email and phone number check out our impressum)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu