Eddig nem látott szintre süllyedt a Call of Duty marketingje [VIDEO]

Az Activision Blizzard legújabb marketinges húzása most az, hogy úgy higgyük, hogy annyira realisztikus a Call of Duty: Vanguard grafikája, hogy még a fotósokat is meg lehet téveszteni vele…

 

Szóval itt van a Fernando Machado névre hallgató vezető marketinges a kiadótól, aki mondott egy olyat, hogy a Call of Duty: Vanguard hihetetlenül magával ragadó módon örökíti meg a második világháború epikus intimitását. Már itt, ennél a kijelentésnél is már meg lehetne állni, hogy a fejünket fogva feltegyük a kérdést, hogy „vajon itt a költő mire gondolhatott?”, de remélhetőleg ő maga is közel volt ahhoz, hogy elröhögje a mondanivalóját.

De egy fotóriporter páros „speciális, kameraszerű portálokat” kapott, hogy ezzel be tudjanak lépni a játék engine-jébe (ami az IW engine, remélhetőleg már tényleg csak nyomokban utalva az eredetére, ugyanis eleinte az id Tech 3, azaz a Quake III Arena engine-jéből épült fel a technológia). Így úgy készítettek képeket, mintha valódi konfliktusokat örökítenének meg. Erre egyikük, Sebastiano Tomada Piccolomini (egy háborús riporter; a kollégája a projektben Alex Tonga volt) azt mondta, hogy fotósként így néz ki egy konfliktus.

Négy kép készült, és ezeket eladásra szánja az Activision Blizzard. A nyomatokból befolyó pénzből a Call of Duty Endowment program keretein belül az Egyesült Államok veteránjait segítenék, hogy magas színvonalú munkát kaphassanak, és ezzel a kiadó mondhatja, hogy a durvaságok ellenére is igyekszik segíteni, de azért ne felejtsük el, hogy a világ egyik legsikeresebb, sőt, évente jelentkező franchise-áról van szó, úgyhogy ha megtehetnék, mindegyik veteránnak kapásból remek munkát tudnának teremteni. (Pláne úgy, hogy Bobby Kotick, a vezérigazgató millió dolláros nagyságrendben kap évente bónuszokat…)

A négy kép ára egyenként 515 dollár (kb. 155 ezer forint), de ezzel a kiadó csak megbotránkoztatást ért el, viszont feltehetőleg ez is volt az Activision Blizzard célja, hiszen így is beszélünk a november ötödikén PlayStation 5-re, Xbox Seriesre, PC-re (Battle.net), PlayStation 4-re és Xbox One-ra megjelenő játékról…

Forrás: PCGamer

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu