Saber Interactive: nincs nagy szükség egy erősebb Nintendo Switch-re!

Az Embracer Group alá tartozó Saber Interactive szerint nincs élet-halál mértékű igény a Nintendo Switch Pro-ra… és mivel ez a cég korábban maradandó portmunkát végzett „a kapcsolóra”, érdemes lenne hallgatni rájuk.

 

Dmitry Grigorienko, a Saber Interactive vezető játéktervezője a Nintendo Everythingnek elmondta, hogy a jobb hardverrel kevesebb felépítési és patch méreti korlátozás várna rá is, de ennek ellenére is úgy véli, hogy nincs olyan nagy szükség egy erősebb Nintendo Switch modellre, ugyanis a Saber mellett sok másik tehetséges stúdió bizonyította már, hogy nem létezik „lehetetlen port”. (És akkor itt zárójelben meg is említjük: a The Witcher 3 Switch átiratáért épp a Saber Interactive volt a felelős… de van még példa: Crysis Remastered Trilogy, Kingdom Come: Deliverance, World War Z.)

Grigorienko szerint a Nintendo konzoljai sosem a hardverről szóltak (ezt azért a Nintendo 64 esetében talán meg lehetne cáfolni…), hanem inkább a játékmenettel kapcsolatos élmény javításáról. Emiatt alig várja, hogy a japán konzolgyártó mivel rukkol elő legközelebb. Minden Nintendo Switch -re kiadott Saber-játék az addigiaknál jobban megterheli a Switch határait. A World War Z az előző projektjeikkel szemben sokkal nagyobb kihívás volt, és úgy látja, hogy a következő projektjeik is feltűnőek lesznek… de ez játékfüggő lesz.

A játékiparban néha külsőleg valami összetettnek tűnhet, ám a játékfejlesztés során könnyű implementálni azt, amiről épp szó van. A legtöbbször viszont épp ennek ellenkezője történik meg: egy egyszerűen tűnő dolog sok időt követel, hogy megfelelően működjön a játékban. Grigorenko szerint a Saber elérte, hogy a Switch-portjaiban a remek játékmenet és a játék megfelelő kinézetének megőrzése közötti egyensúlyt megtalálta.

A Nintendo Switch-ből bár megjelent közel három hete egy új kiadás, az OLED modell csak nagyobb (és szebb) kijelzővel, továbbá Ethernet-porttal rendelkező dokkal rendelkezik, nagyobb teljesítménnyel pedig nem. Mégis, ritkaság, hogy egy fejlesztő nyíltan kiáll, és kimondja, hogy neki nincs egetverően nagy igénye erősebb hardverre.

Forrás: WCCFTech

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu