Call of Duty: Vanguard: mik változtak a multiplayerben a béta óta?

A Sledgehammer, az idei Activision Blizzard Call of Duty: Vanguardot fejlesztő stúdió elárulta, hogy a béta óta egészen sok elemen módosított a játék bétája és a bolti megjelenés között.

 

A fegyverek elsütése után kevesebb füst van, és a torzító effektek is el lettek távolítva, amikor „megvillan” a tüzelés során a lőfegyver. Az esőben nincsenek ott az esőcseppek az arcunkon, a jobb láthatóság miatt a vizuális effekteket módosítottak, a célkeresztes célzás közbeni tüzelés elhelyezése módosult, az ADS során javítottak pár bugot, ami bizonyos fegyverek alkalmazása során eltüntette a mi oldalunkon álló és az ellenfelek HUD ikonjait, a a Destruction során felbukkanó nametageken javítottak, „nerfelték” a napot (kevesebb tükröződés van minden pályán), és a láthatóság során a megjelenés után is finomhangolni fogják a vizuális effekteket, a megvilágítást, és a kezelőfelületet is, ha a visszajelzések ezt igényelnék.

A hangzás tekintetében a nyilvános bétából érkező visszajelzések révén teljesen újrakeverték, és tartamilag is belenyúltak. Jobban hallhatóak a lépések, a fegyverek, illetve a pályák környezete is. Az ADS, a guggolós mozgás, vagy a perk/field upgrade használata során némák lettek a lépések. Egy bugot is kijavítottak, ami az első lövés után a többit túlzottan halkká tettek. A karakterek ritkábban szólalnak meg, és Butcher is kevésbé jártatja a száját. A Patrol játékmódban a kiszámíthatatlan spawnolás bugját kijavították, és az általános módosítás is megtörtént a spawnolás logikájában (és ez folytatólagosan még módosulhat olyan meccsekben, ahol több játékos küzd egymással).

A gránátok nem lassítják már le a játékosok mozgását, korlátot tettek az elnyomó (suppression) hatásokra, a fegyverek váltás sebessége, illetve a felszerelés dobásának animációs ideje módosult (pl. a Gammon-bombákat gyorsabban el lehet hajítani). A sprintek ideje gyorsult és újra lett balanszolva. A Dauntless (egy olyan perk, amihez a bétában nem volt hozzáférése a játékosoknak) immunissá teszi a játékosokat a mozgáskorlátozó hatásokkal szemben.

A shotgunok halálosabbak lettek, a géppisztolyok, shotgunok és pisztolyok hatótávolsága csökkent (az SMG/pisztoly kategória túlzottan hatékony volt), a legtöbb fegyveren a csípőből lövöldözés szórása is módosult, hogy a fegyvertípusok között konzisztencia alakuljon ki, a lőszertípusok is újra lettek balanszolva, illetve a fegyverek fejlődése és a részletesebb statisztikája mögött levő bugokat kijavították. A Call of Duty: Vanguard füstgránátja másképp működik: teljesen elrejtőzködünk a távol levő ellenfelektől, de a közelebb tartózkodóak látni tudnak minket. A mount beállításokat érdemes használni az ADS-hez (célzókás célzáshoz) az ADS+közel harc helyett. Így gyorsabban lehetünk pontosabbak, miközben nem veszélyeztetjük magunkat. Ezt a látatlan lövöldözéssel kombinálva érdemes használni jó eredményekért.

A kémrepülők overhead megjelenése el lett távolítva, de lassabban mozognak és könnyebben eltalálhatóak lettek, a másik oldalon állóké pedig rövidebb ideig tart. Ezek mellett a field upgrade-ek életerejét is csökkentették, a Death Machne és a War Machine költségeit felcserélték, a Glide bombát könnyebb kezelni, a Radar Jammer és a Field Mic field upgrade-ek maximum időt kaptak, illetve nicsenek Dognadók (a támadó kutyák grafikai glitchelését megakadályozták). A Low Profile perk törölve lett, helyét a Ninja vette át, és a Dead Silence megkapta a szellem hatást is a csendes mozgás mellett, így a perk loadoutokban nagyobb rugalmasság van. További részletek a kérdezz-felelekben

A Call of Duty: Vanguard november 5-én jön PlayStation 5-re, Xbox Seriesre, PC-re (Battle.net), PlayStation 4-re és Xbox One-ra.

Forrás: PSL

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu