Az Oculus Quest most már megakadályozza, hogy véletlenül megüsd a környezetedben lévő embereket vagy házikedvenceidet

Egy frissítéssel kiegészül a Space Sense, amely biztosítja, hogy az Oculus Questtel a fejeden mozgás közben ne üss meg senkit.

 

A Facebook az elmúlt hetekben állandóan a hírekben akart lenni. Eléggé meglepte a felhasználókat a Meta: az új cégnév bejelentése, de a videojáték-technológia területén is van újdonsága a cégnek. Konkrétan a virtuális valósággal, a Quest Pro modell szűrésével és hivatalosan a sisakjának új frissítésével.

Az Oculus Questhez készült új javítás megoldja az egyik problémát, ami igazán aggasztja azokat, akik a VR-rel szeretnék jól érezni magukat. A Space Sense technológiát adták hozzá, amely lehetővé teszi annak érzékelését, ha tárgyak, emberek vagy állatok vannak a játék határain belül, ami elkerülheti a gyerekekkel vagy háziállatokkal kapcsolatos problémákat.

„A Space Sense lehetővé teszi, hogy lássuk a tárgyakat vagy az embereket, amelyek a korlátok közé kerülnek” – írják a frissítés jegyzeteiben. „Más emberek, nagytestű háziállatok, a megszokott helyéről elmozdított szék … Ezek a tárgyakat mostantól láthatod a sisakodban, rózsaszín fénnyel körülvéve”.

Ez az eszköz mostantól a Guardian rendszer része, így a játékosok láthatják az Oculus Quest használatához szükséges teret körülvevő határokat. Ezen kívül más kiegészítő funkciók is bekerültek a rendszerbe, például az Androidos mobilokon megjelenő értesítések vagy a hangutasításokkal kapcsolatos fejlesztések.

Az Oculus virtuális valóság továbbra is az egyik legsikeresebb a piacon, a Facebook rendszeresen új modelleket tesz közzé, és nem hagyja, hogy az általa fejlesztett technológia lemaradjon a piacon. Az Oculus egyik legnagyobb kritikája eddig az volt, hogy használatához közösségi hálózati fiókra volt szükség, ez a szigorítás azonban szerencsére úgy tűnik, hogy hamarosan megszűnik.

Forrás: Oculus.com

Spread the love
Avatar photo
BadSector is a seasoned journalist for more than twenty years. He communicates in English, Hungarian and French. He worked for several gaming magazines - including the Hungarian GameStar, where he worked 8 years as editor. (For our office address, email and phone number check out our impressum)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu