A Halo Infinite többjátékos része már önállóan is megjelent a decemberben érkező teljes játék előtt
Kevesebb mint három hét van hátra a Halo Infinite megjelenéséig, a többjátékos mód már elérhető Xbox konzolokon és PC-n is. Az ingyenes letöltés hozzáférést biztosít a játékhoz, amely meglepetésszerű előzetesként jelent meg az Xbox 20. évfordulós rendezvényén. A játékosok száma ellenére azonban, akiket összegyűjt, még mindig van néhány megoldásra váró probléma.
A közösség részéről a legtöbbször elhangzó panaszok egyenesen a battle pass működésére mutatnak rá, a fejlődés túl lassú és bonyolult. A 343 Industries ezért dolgozik a javításon, miközben a játékosoktól kapott visszajelzéseket is megkapja.
A hivatalos Halo-fiók közösségi menedzsere, John Junyszek a profilján osztott meg néhány változtatást, amelyeket a rendszer javítása és a fejlődés felgyorsítása érdekében hajtanak végre. Kezdetnek egyjátékos kihívásokat adnak hozzá, hogy az egyszerű játékmenet révén biztosítsák a folyamatos előrehaladást.
Emellett kijavítanak néhány talált hibát, és eltávolítják a kevésbé meggyőző heti kihívásokat. Ezen kívül megduplázzák az X2 tapasztalati szorzók időtartamát 30 percről egy órára, és az e heti csúcsjutalmat, a Sigil Mark VII-es vizorát azoknak adják, akik november 23. és 30. között jelentkeznek be.
A kampányra még várni kell, hiszen a Halo Infinite hivatalosan december 8-án jelenik meg PC-n, Xbox One-on és Xbox X Series X|S-en, és az Xbox Game Pass előfizetésért fizetők számára már az első napon elérhető lesz. Ne feledjük, hogy az első gameplay bemutatót még 2020-ban rengeteg kritika érte, de a cím csiszolására szánt plusz egy év már észrevehető, ha a grafikai benchmarkot nézzük.
Forrás: 3djuegos