A Scalebound rendezője a törölt Xbox One címről csevegett, és új részleteket árult el róla.
Hideki Kamiya, a Platinum Games dizájnere és igazgatója ismét megemlítette a Scaleboundot, a 2017-ben Xbox One-exkluzívnak tervezett címet, amely sajnos végül nem készült el. Kamiya egy videóban eddig nem taglalt részleteket mesélt el a projekt fejlesztéséről, és bocsánatot kért a Microsofttól és a rajongóktól is, akik már nagyon várták a játékot.
„A Scalebound egy olyan projekt volt, amelyben egyesítettük erőinket a Microsofttal” – magyarázta Kamiya. „Jó dolgokat vártak tőlünk, nekünk pedig meg kellett felelnünk a projekt elvárásainak.”
Kamiya kifejtette, hogy a Scalebounddal kapcsolatban az volt a terve, hogy visszatérjen valami fotorealisztikusabbra, és bár ez egy személyes álma volt, úgy érezte, hogy erre a Platinum Gamesnek is szüksége van, hogy a stúdió grafikai minősége javuljon, és jobban fel tudja venni a versenyt a modernebb játékokkal.
„Gyerekkorom óta imádom a fantasy világokat” – folytatta Kamiya. „Mindig is szerettem a kardokkal, mágiával és sárkányokkal teli világokat, és szerettem volna valamit készíteni ebben a témában, de olyan környezetben dolgoztunk, amihez nem voltunk hozzászokva. Az Unreal motort használtuk, és nem ismertük azokat az elveket sem, hogy hogyan kell online funkciókra épülő videójátékot készíteni.
Emiatt nagyon nagy akadályok álltak a projekt előtt a stúdió számára. „Bocsánatot kérek a játékosoktól, akik várták, hogy játszhassanak vele, és még inkább a Microsofttól, akik üzleti partnerként bíztak bennünk.”
„Alkotóként és a Platinum Games tagjaként szeretnék bocsánatot kérni” – zárta Kamiya.
Vajon a Scalebound visszatér valaha? Úgy tűnik, a válasz a Microsofton múlik. Hideki Kamiya egy évvel ezelőtt megmutatta, hogy továbbra sem áll szándékában lemondani a projektről, de Phil Spencer jóváhagyására van szüksége a következő lépéshez.
Forrás: YouTube