Elden Ring játéknak el kell érnie egy kitűzött szintet, hogy a kiadó (vagy fejlesztést finanszírozó) számára hasznot teremtő termék legyen.
Ki lehet mondani, hogy a Bandai Namco nagy reményeket fűz az Elden Ringhez, és ezt statisztikával is alá tudjuk már támasztani. A kiadónak volt egy kérdezz-felelek szegmense november során a befektetőkkel. Itt a nemrég logót is cserélő Bandai Namco kimondta, hogy az Elden Ring ugye februárban fog megjelenni, és emiatt egy jövőbeli, nagy játékként kezeli a japán cég Miyazaki Hidetaka és George R.R. Martin projektjét.
A játék a kiadó szerint nagyra értékelt címként kezelendő, ugyanis a játékipar, illetve az Elden Ring rajongói (kérdéses, hogy ha még meg sem jelent, hogyan lehet valaki őszintén rajongója…?) is sok reményt fűz a nyílt világú, az év során ismét leleplezett alkotáshoz, mert sok díjat nyert Európában már a megjelenése előtt is. A Bandai Namco pedig ehhez méltó módon jó magasra pakolta a lécet: „ebben a periódusban” világszerte (Japánt is beleértve) négy millió értékesítést kell felmutatnia.
Itt rögtön tisztáznunk kell, hogy mit ért a Bandai Namco a periódus alatt. Az üzleti év utolsó negyedévére kell gondolni, ami január elseje és március harmincegyedike között tart…, de mivel az Elden Ring inkább márciushoz közelebb fog megjelenni, még szűkebb lesz számára az időtartam. Egészen pontosan öt hét alatt kell összehoznia négy millió eladást, amin mondjuk segíthet az, hogy a tavaly novemberben elstartolt PlayStation 5 és Xbox Series is megkapja majd a FromSoftware új játékát. Összehasonlítási alapként a Sekiro: Shadows Die Twice szolgál. Ez kicsivel több mint három hónap alatt 3,8 millió eladást hozott össze (PlayStation 4, Xbox One, PC), de a Dark Souls III első hónapjában több mint három milliót ért el…
Az Elden Ring február 25-én rajtol el PlayStation 5-re, Xbox Seriesre, PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra.
Forrás: WCCFTech