Joseph Staten, a Halo kreatív igazgatója elmondta, hogy a Halo Infinite optimalizálását minden olyan eszközre előtérbe helyezték, ahol a játék megjelenik.
Néhány napja jelent meg a Halo Infinite-tel kapcsolatos hír, mely szerint a játék már „arany” státuszban van, és befejezték a fejlesztését. A kampány premierje azonban egy fontos hiányzóval érkezik majd, a klasszikus kooperatív mód ugyanis csak a 2. évadban lesz elérhető. Joseph Staten, a Halo kreatív igazgatója az IGN-nek adott interjújában bevallotta, milyen nehéz volt meghozni ezt a döntést.
„Dolgozom a Halo-n, de továbbra is Halo-rajongó vagyok. A kooperatív kampány elengedhetetlen része az élménynék. Ha a Halo-val játszol a barátaiddal, az annyit jelent, mintha simán a Halo-val játszanál, legyen szó többjátékos módról vagy kampányról. Az összes döntés közül a kooperáció megjelentetésének késleltetése volt a legnehezebb” – mondta Staten. A kihívások ellenére Staten büszke arra, amit a stúdió a franchise iránti elkötelezettségében mutatott, magyarul, hogy csak akkor adnak ki egy elemet, amikor az már tökéletes”. Emellett elismerte, hogy a co-op még nem állt készen, ezért döntöttek úgy, hogy más területeket helyeznek előtérbe a fejlesztésben.
Staten megerősítette, hogy prioritásként kezelték a Halo Infinite optimalizálását minden olyan eszközre, ahol az megjelenik, beleértve az első Xbox One modellt is. A Halo Infinite kooperatív megjelenése 2022 májusában, az 1. évad végével várható.
Forrás: 3DJuegos