Hogy született gitáros minijáték a The Last of Us Part II-ben? A Naughty Dog válaszol

Joel és Ellie gitárja nagy jelentőséggel bír a The Last of Us második részének történetben, és a Naughty Dog szerette volna méltó módon előtérbe helyezni.

 

 

Kétségtelen, hogy a The Last of Us Part II szimbolikus része a zene. Joelt és Ellie-t, a Naughty Dog franchise főszereplőit egy akusztikus gitár köti össze, amely fontos szerepet játszik a történetben. A stúdió igyekezett nagyobb hangsúlyt fektetni erre a hangszerre a saga második részében, és végre megtudhatjuk, hogyan született meg ez az ötlet.

„A gitár mindig is a történet középpontjában állt…”

„…azt akartuk, hogy a kezdetektől fogva játszható legyen, és a játékos érezze ezt a kapcsolatot Joel és Ellie között”. Ezek voltak Grant Hoechst és Mark Burroughs, a The Last of Us Part II tervezőinek szavai.

A Naughty Dog ahelyett, hogy zenés és ritmusos címekből merített volna ihletet, inkább olyan alkalmazásokat keresett, amelyek lehetővé teszik, hogy mi magunk készítsünk zenét. Konkrétan a mobileszközök érintőképernyős felületeit használó appok voltak azok, amelyeket át lehetett ültetni a DualShock 4 érintőpadjára.

„A játék egyik legkorábban rögzített felvétele Ashley Johnson (Ellie) volt, ahogy az Aha Take on Me című dalát énekelte. Így már korán kaptunk egy referenciát arról, milyen is lehetne a minijáték” – mondták a fejlesztők. „Láttuk, hogy a siker és a kudarc megkülönböztetésének jó módja az akkordmenet követése, de a húrok pengetését a játékosra bíztuk.”

Végül a csapat a gitárinterakciót a címben hagyta, remélve, hogy az további narratív értéket ad az egész cselekménynek. A közösség azzal üdvözölte a Naughty Dog munkáját, hogy különböző dalokat adtak elő kedvenc előadóiktól, mivel ez a „gitár minijáték” nagy fokú improvizációt és kreativitást tesz lehetővé.

Forrás: PlayStation.blog

Spread the love
Avatar photo
"Historian by profession, gamer since historical times."

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu