Az Aurogon Shanghai igyekszik egyedi stílussal próbálkozni az Afterimage játékban. Látványra ez megvan neki, műfajában pedig még nem látni, hogy milyen mértékben lesz képes a stílusban maradandót alkotni.
Engardin világa tele van varázslattal és rejtéllyel, írja a sajtóközleményben Michael Yang, az Aurogon Shanghai felelős producere, aki örömmel leplezte le az Afterimage-et, és alig várja, hogy a következő egy év folyamán többet is megoszthasson a PC-re és konzolra (ezen belül minden fontos platformra!) 2022 végén megjelenő játékból, aminek a Steam-oldaláról még többet is megtudhatunk. Az egyik isten hozta létre ezt a világot, tele természetes csodákkal (hatalmas vulkánok, mély kanyonok, még mélyebb tengerek, és egy, a felhőkbe emelkedő torony).
Az utunk során sok lénnyel futunk össze (tűzben mászkáló óriások, az összetettebb labirintusok mélyén leledző lelkek), akiket meg is ismerhetünk a múltjukkal együtt, és így felfedezhetjük, hogy ők mit is akarnának megvalósítani. Engardin világa tele lesz rejtélyekkel. Kalandozóként szabadon felfedezhetjük ezeket, így megtudhatjuk, hogy a helyszínekhez milyen történetek kötődnek. Lesz egy rejtett történelem, illetve a világ mögött rejlő igazság is.
Persze Engardin nem csak szépséggel van tele, hanem krízisekből sem akad hiány, ugyanis a korrupt karakterek az áldozatukra várnak, az óvatlanokra pedig az ősi, halálos csapdák csapnak le. Mindegyik területen teljesen eltérő ellenfelek és játékmechanizmusok lesznek, továbbá a bossfightok esetében is felmerül az egyediség. Többszáz ládikó lesz tele lehetőségekkel és képességekkel, amikkel messzebbre, vagy addig elérhetetlen helyekre is eljuthatunk. Kialakíthatjuk saját küzdőstílusunkat, ugyanis sok fegyver lesz egyedi támadásokkal és eltérő fejlesztési lehetőségekkel a „tehetségfán”, amivel lépést tarthatunk ebben a gyors tempójú akció-RPG-ben ellenfeleinkkel. A stúdió művészei saját kezűleg hozták létre a tradicionálisnak nevezett, és jó vizuális effekteket ígérő Afterimage összes hátterét.
Egy hagyományos, oldalnézetes, 2D-s játék lesz intuitív kezeléssel, több mint tizenöt eltérő területtel, amik között nem lesz átmenet; karakterünk több mint tíz képességgel bírhat, több egyedi fegyver/mágia buildet hozhatunk létre, amivel legyakhatjuk a 150+ fajta ellenfelet, és eközben több mint negyven dalt hallhatunk a stúdió szerzőitől. A csapat szerint az első végigjátszás 25-30 órát vesz majd igénybe.
Az Afterimage 2022 végén jön PlayStation 5-re, Xbox Seriesre, PC-re (Steam), PlayStation 4-re, Xbox One-ra és Nintendo Switch-re. Angol, japán, mandarin szinkron mellé angol, francia, német, spanyol, koreai, olasz, portugál, orosz, japán, kínai (egyszerűsített és hagyományos) felirat lesz. A logóban miért van a Zeldából egy fejre állított triforce?
Forrás: Gematsu