A nézők kevesebb, mint 5%-ának tetszett a Ubisoft Quartz platformját leleplező videó
A Ubisoft NFT bejelentése, a Ubisoft Quartz nevű koncepciót bemutató videó már nem jelenik meg az alkotó Youtube-csatornáján. A felhasználók fogadtatása nagyon negatív volt, olyannyira, hogy a Youtube-ra feltöltött teaser trailer dislike hullámot kapott, és a vállalat elrejtette azt, hogy elkerülje a kritikák áradatát. A videó továbbra is elérhető, ha tudod a pontos linket, amit a cikk alján elérhetővé tettük nektek.
A Ubisoftot azért kritizálták, mert a minőségi játékok készítése vagy a meglévő játékainak optimalizálása helyett inkább az NFT videojátékokra való alkalmazására költött pénzt. Mások károsnak és veszélyesnek tartják az NFT-k megjelenését a videojátékokban, mint a zsákmányszerzés új és exkluzívabb formáját. A Ubisoft Digitsnek nevezte el az NFT-ket, amelyek közül az első még ebben a hónapban elérhető lesz a Ghost Recon Breakpointhoz.
A döntés, az eltávolítsról a reakciók csökkenéséhez vezetett, bár ez nem akadályozta meg a játékosok ítéletét a link birtokában. A több mint 23 000 interakció mellett a nem tetszések száma meghaladja a 22 000-et, ami azt jelenti, hogy csak körülbelül 4%-nak tetszett a tartalom.
A Ubisoft Quartz megnyitja az ajtót az NFT kozmetikai tárgyak, azaz az exkluzivitási tanúsítvánnyal ellátott digitális tárgyak előtt. Ezek olyan fegyverek, ruhák és egyéb tartalmak, amelyek az őket megvásárló felhasználóé lesznek. A digitális tárgyak „egyedi, játszható és gyűjthető tárgyakat jelentenek a Ubisoft játékvilágaiból” – olvasható a sajtóközleményben. „Minden egyes Digithez egy, a blockchainen tárolt tulajdonosi tanúsítvány tartozik”.
Forrás: guiltybit