A Ubisoft új Splinter Cell játéka korai fázisban tart?
A mai nap során a hírekben beszámoltunk arról, ahogy a tegnap teljes formájában is elstartolt, és a sajtó által egészen korrekt értékeléseket kapó Halo Infinite eredetileg egy olyan nyílt világú játék lett volna, amit akarva-akaratlanul is a The Legend of Zelda: Breath of the Wild, a Nintendo Switch első killer appja inspirált. De a Nintendo a Ubisoftra is hatással lehetett (igaz, a francia kiadó a nagy N-nel alapból is jó kapcsolatot ápol; ennek eredménye volt a Mario vs. Rabbids is), ugyanis Sam Fisher régóta várt, sokszor pletykált, de eddig nem mutatott visszatérése is hasonló alapokra építkezhet, mint a Breath of the Wild.
Tom Henderson a Twitteren azt írta, hogy a Ubisoft új Splinter Cell játéka korai fázisban tart a fejlesztését tekintve, és jelenleg valamilyen nyílt világgal tervez Yves Guillemot cége. Ez már alapból meglepőnek hangzik, hiszen a Splinter Cell-játékok lényegében lineárisak voltak, és a 2000-es években (amikor is Fisher úr menetelt) hol volt még szó a nyílt világú, egyjátékos termékekről…?
De ez nem minden: Henderson hozzátette, hogy az új Splinter Cell egyfajta Assassin’s Creed lehet, csak nagyobb hangsúly helyeződne a lopakodásra, továbbá hasonló lenne a Halo Infinite-hez, ahogy az megvalósította a nyílt világú játékmenetet (ami ugye ennél több is lehetett volna eredeti formátumában). Úgyhogy a Ubisoft formulája ebben a franchise-ba is beivódhatna, hiszen valljuk be: az Assassin’s Creedben már hosszú ideje alkalmazott metódust egy az egyben átemelte a Watch Dogs is, de talán ilyen volt az Immortals: Fenyx Rising is, ha egy kicsit belegondolunk.
A végén megemlítjük, hogy ez még nem hivatalos, de régebben hallottuk már, hogy a Ubisoft egy Splinter Cell-stílusú játékot már tesztelt Hitman-féle elemekkel. Ez pedig egy vonalba esik az Assassin’s Creedes gondolattal…
Forrás: PSL