Nightingale: kraftolás és túlélés a BioWare után szabadon [VIDEO]

Aaryn Flynn, a játékot készítő stúdió vezetője is konkrétan onnan jött el, úgyhogy teljesen jogos, ha a BioWare régebbi RPG-ihez hasonlítjuk a Nightingale-t.

 

2019-ben, a formális bejelentés előtt egy online RPG-ként hallottunk a játékról, amit a BioWare ex-általános menedzserének stúdiója készít a felhő alapú multiplayer platformmal, a SpatialOS-sel, és a Neverwinter Nights játékos alkotta tartalmát is megnevezték inspirációként. A stúdiónak azóta új neve lett (Inflexion Games), és Flynn most arról beszél, hogy a régi BioWare RPG-inek elemeit felkaroló alkotás miként alakult egy mágikus, Viktória-kori, megosztott világú kraftoló, túlélős játékká.

A Nightingale The Game Awardsos bejelentése után Flynn az Eurogamerrel beszélgetett róla. Amikor a stúdió létrejött, jó ideje gondolkodott a csapat egy alternatív történelmi korszakban játszódó játékról, és mivel szerették a Viktória-kort (ez 1837 és 1901 közé tehető, ugyanis Viktória királynő valóban ilyen hosszú ideig volt az Egyesült Királyság uralkodója). Az alternatív történelem gondolata ugyanis nem volt alkalmazva a BioWare-nél, hiszen a Mass Effect eléggé a(z alternatív) jövőben játszódik, de ennek hátterébe ott nem mentek bele.

A Nightingale ott tér el a valódi történelmi eseményektől, hogy vannak mágikus portálok, amiken keresztül más világokba lehet eljutni, viszont ez a portálhálózat összeomlik, és a játékosok karakterei (világjáróknak lehetne az angol fogalmat [Realmwalker] magyarosítani) ezekben az alternatív világokban ragadnak, és a túlélés céljából mindent meg kell tenniük, hogy a varázslatos, a játék nevét is kifejező Nightingale városába el tudjanak jutni. Flynn szerint elképzelték, hogy ők miket építenének fel, és miket csinálnának majd a játékosok. Az Inflexion egy olyan világot akar létrehozni, ami eléggé interaktív, és igazán erőt ad a játékosoknak, hogy azt tegyék, amit csak szeretnének.

A videóban belső nézetes harcok, favágás, építkezés, és kraftolás is látható, és vannak nagyobb lények is az alternatív világokban. Flynn kommentjei a sandbox helyett a klasszikus BioWare RPG-k választási lehetőségeire terelik a hangsúlyt. Van egy olyan pillanat is benne, ahol a világ dichotómiája (kettőssége) is érzékelhető: egy óriás lehajol, hogy a játékosoktól elfogadjon egy felajánlást, ami az egyik megoldása lehet a feszültség csillapításának. A másik lehetőség pedig a harcolás, aminek köszönhetően az óriás áttapos a közösségen. Flynn szerint mindegyik kihívásnak eltérő kimenetele és következménye lesz. Nos, és NPC-ktől is kaphatunk küldetéseket.

A Nightingale 2022-ben indul el PC-n korai hozzáférésben… a Tencent segítségével.

Forrás: PCGamer

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu