A vállalatok és stúdiók panaszai után a PlayStation úgy tűnik, megteszi az első lépést a békülés felé
A Sony egyik sikere a PS3-korszak lezárása és a PS4 felemelkedése során az volt, hogy remek kapcsolatot alakított ki a független színtérrel, amely azokban az években hevesen tört utat magának az iparágban. A PlayStation hosszú évekig jó otthona volt a független cégeknek, stúdióknak és kreatívoknak, de aztán ez megváltozott, és egy nagy űr nyílt meg. Úgy tűnik azonban, hogy a Sony észhez tért, és most már igyekszik helyrehozni a dolgokat az indie cégekkel.
A GameRant szerint miután az indie színtér tagjai panaszkodtak a Sony ellen a PlayStationnel való kapcsolatok jelenlegi állapota miatt, a japán vállalat kiküldött egy 2021 Global Partner Survey Results című dokumentumot, amelyben megosztja egy kapcsolódó felmérés eredményeit, és elismeri, hogy vannak dolgok, amelyeken azonnal dolgoznia kell, hogy az indie játékfejlesztőkkel való szakadékot bezárja.
A dokumentum szerint a PlayStation javítani fogja a kommunikációs csatornákat az alkotókkal és a kiadókkal, hogy fellendítse a kiadási folyamatot, tisztázza az érintettek aggályait, és olyan élményt nyújtson, amely minden fél igényeinek megfelel.
A PlayStation azt is ígéri, hogy támogatja az alkotókat és az indie cégeket, hogy játékaik jobban fogyjanak a Sony konzoljain, valamint új eszközöket kínál a jobb elérés és a nagyobb láthatóság érdekében a kevéssé ismert játékok számára, amitől a PS4-korszakban szenvedtek.
Végül a PlayStation ígéretet tett arra, hogy javítja az ügyfélszolgálatot, hogy az gyors legyen és megfeleljen a játékfejlesztők igényeinek. A stratégia egyik célja ugyanis az, hogy az indie-ket kiemelt partnerré tegye.
Bár a PlayStation és az indie szféra közötti kapcsolat helyreállítása még várat magára, az olyan projektek, mint a Kena: Bridge of Spirits és a Tchia közelmúltbeli támogatása a márka új álláspontjának jeleként értékelhető a múlt hibáival ellentétben.
Forrás: levelup