Át kellene gondolni a Silent Hill remake-et, állítja az eredeti alkotója [VIDEO]

A Silent Hill körül nem kevés pletyka volt az utóbbi évek során, és mi magunk is gyakran beszámoltunk róluk. A Konami (és a Sony?) viszont továbbra sem mond semmit a manapság szomorúan elhanyagolt franchise-ról, miközben a Capcom a Resident Evillel már a nyolcadik fő résznél tart idén. De Toyamánál jobb személyt nem találhatunk arra, hogy milyennek kellene lennie a „csendes dombnak”.

 

A VGC interjút készített vele, de nem csak a Silent Hill miatt. Ne feledjük, Toyama egyike volt azoknak, akik távoztak a Sony Interactive Entertainment Japan Studiotól, ami aztán be is lett zárva, ám ő egy új, független stúdiót hozott létre, a Bokeh Game Studiot. Ennek első játékát a The Game Awardson meg is mutatták; a Slitterhead volt bár főleg az interjú alanya, azért a témák között felbukkant a Silent Hill is.

Itt Toyama kimondta, hogy a Resident Evilhez képest sokkal nehezebb lenne a Silent Hill remake, hiszen a játékmenet koncepciója egy kicsit idősebb. Nem egy olyan akciójátékról van szó, ahol könnyedén át lehet hangolni az akciózást. A Silent Hillnél ha a jelenlegi standardre emelnék a szintet, vagy ha a grafikát megtuningolnák, szerinte a rajongók nem lennének elégedettek. Nem a szépség miatt lett híres a franchise, hanem a koncepcióját kellene átgondolni, hogy a rajongók figyelmét fel lehessen kelteni.

Ha egy új rész lenne a sorozatban, akkor ő játékosként (felhasználónak nevezte magát, de az valószínűleg fordításbeli baki?) érdeklődne iránt. Tudja, hogy sok játék van, ami a Silent Hill példáját követte azóta, ezért ő kifejezetten meg szeretné tudni, hogy egy új Silent Hill felvonás miben hagyná érintetlenül az eredetit, és miben változtatna ahhoz képest. (Ezzel talán nincs egyedül).

A Slitterheadről pedig elmondta, hogy a prototípus fázisát teljesítették. A visszajelzésekből szerzett tudást pedig felhasználják, hogy teljes erejű fejlesztésbe vághassanak, viszont még túlzottan korai bármilyen részletet közölni a játékról (ezért nem tudni, hogy mire készül, és hogy mikor fog megjelenni, de korábban említette, hogy a PC az elsődleges, úgyhogy ki tudja…?), így idő kell nekik. Mi kibírjuk.

Forrás: WCCFTech

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu