December 23-án számolhatunk be arról, hogy Weird West lehet az utolsó halasztásos bejelentés az idei év során, igaz, az eddig tervezett megjelenési dátumot is 2022-re tették ár (ugyanis ez nem az első halasztás).
A Wolfeye Studios, illetve a játékot kiadni készülő Devolver Digital ismét elhalasztotta „a furcsa nyugatot”, ugyanis eddig (egy korábbi eltolás után) január tizenegyedikével számoltak a megjelenés esetében. De ezt a napot is felejthetjük: a Devolver a közleményében azt írta, hogy a legnagyobb immerziót (elmerülést), illetve legfurcsább nyugati utazást nem tudták volna január közepére megfelelő állapotban elkészíteni, ezért eltolták a megjelenést március 31-ére.
A Weird West egy akció-RPG, illetve egy immerzív szimulátor keveréke. Ezek az elemek a Wolfeye csapatának tapasztalatára építve jöttek létre, ugyanis a stúdió tagjai korábban a Dishonoredon, illetve a Prey-en is dolgoztak. A korai visszajelzéseket a stúdió fantasztikusnak találja, de az immerzív szimulátorok példáiból (pl. BioShock) tanulva tudják a fejlesztők, hogy sok változó van a játékukban, ami váratlan, nem akart következményekkel járhat.
Emiatt pedig több idő kell a fejlesztőknek, mert minden forgatókönyvet át szeretnének nézni, így a Wolfeye és a Devolver Digital játéka nem lesz 2022 első komolyabb dobása. A csapat érti, hogy ez az újabb halasztás néhány játékos számára csalódást okozhat, de mivel évek óta készül a Weird West, a stúdió mindent meg akar tenni, hogy a legjobb minőségben induljon el a boltokba a Weird West. Azért az picit poénos, hogy mi is lett az új megjelenési dátum.
A Weird West ugyanis a jelenleg futó üzleti év utolsó napján, március 31-én fog megjelenni PlayStation 4-re, Xbox One-ra, illetve PC-re (ezen belül is a Steamen keressük majd). A Devolver Digital tehát valamennyi pénzt vissza szeretne szerezni az utolsó pillanatban a halasztások után, valahol ez érthető is. A lent megtekinthető videóban Raphael Colantonio, a játék kreatív rendezője oszt meg pár gondolatot velünk.
Forrás: Gematsu