A korábbi From Software játékokban gyűrűket viselhettünk, hogy javítsuk a statisztikáinkat és felfedezzük a játékmechanikát, ám erre az Elden Ringben nem lesz lehetőség.
Az Elden Ring a jövő év egyik legjobban várt játéka; a From Software George R. R. Martinnal együttműködve teljesen innovatív és úttörő programot kíván letenni az asztalra. Ezek a jelzők egyaránt megjelennek majd az újszerű mechanikákban és azokban is, amelyek feltűnően hiányoznak, és ez a játék gyűrűi esetében is így van. Ezek a tárgyak, ellentétben a többi Souls játékkal, nem lesznek részei a karakterépítésnek.
„Egyedi tárgyak lesznek, saját történettel és a sztorit befolyásoló eseményekkel” – Hidetaka Miyazaki
Tekintettel arra, hogy a gyűrűk már a From Software más címeiben is beépültek, Hidetaka Miyazaki, a játék alkotója az EDGE magazin legfrissebb számában beszélt erről, ahogy arról a wccftech beszámolt: „Több oka is van ennek a döntésnek. Először is, igen, sok korábbi játékban (különösen a Dark Soulsban) már felfedeztük a gyűrűket, mint felszerelhető tárgyakat, és a mostani talizmánok lehetővé teszik számunkra, hogy máshogy közelítsük meg ezeket az ötleteket, a dizájn szélesebb választékával”.
A From Software azonban különleges szerepet tart fenn ezeknek a tárgyaknak az Elden Ringben: „A második ok az, hogy a gyűrűk természetesen >>ujjgyűrűként<< léteznek ebben a játékban, de inkább egyedi tárgyakként, amelyeket történet és egyedi karakteres események vesznek körül. Ezért szerettünk volna különleges pozíciót adni nekik az Elden Ring világában, és a talizmánok szempontjából is különlegessé tenni őket”.
Arra, hogy megismerjük a gyűrűk új arcát, sajnos még legalább február 25-ig kell várnunk, ami nem könnyű, tekintettel a rengeteg spoiler-gyanús pletykára és arra a felfokozott izgalomra, ami a játék megjelenését kíséri…
Forrás: 3DJuegos