A Team Clout indie stúdió túlélőhorrorját, az ILL-t az Unreal Engine 5-ben fejlesztik.
Nagyjából egy éve már, hogy a kis indie stúdió, a Clout Games, bemutatta az akkor ILL néven ismert játékprojektet. A csapat több videót is kiadott, amelyekben szimulálták, hogyan nézne ki a játék, Unreal Engine 4-gyel animálva. Bár a játék még nem volt fejlesztés alatt, amikor a trailereket bemutatták, mégis képet kaphattunk arról, hogyan fog kinézni az általuk tervezett játék.
A stúdió Patreon-kampányt indított a játék finanszírozására, és végül, majdnem egy évvel később, most először láthattunk egy videót, ezúttal a játékban, és az eredmény őszintén szólva elképesztő. Ahogy arra a PC Gamer is rámutatott, a Team Clout névre átkeresztelt stúdió az Unreal Engine 5-ön dolgozott, ami meg is látszik a világításon, a textúrákon és azon, ahogy a különböző anyagok visszaverik a fényt.
Hiperrealisztikus grafika és horrorisztikus hangulat jellemzi az ILL új in-game trailerét
A koncepcióvideókkal ellentétben ez az új előzetes nem mutat akciót, helyette a hangulatra koncentrál, egy részletgazdag környezettel, ahol karakterünk egy rádión keresztül kommunikál, klasszikus horrorfilmekre emlékeztető stílusban. Egyes mozdulatok, például a karakterünk kezében lévő fegyver mozgása ügyes animációkat és nagyon realisztikus súlyérzetet tükröz.
A trailert egy kifogástalan ambient hangsáv teszi teljessé, amelyet Lorn elektronikus zenei művész készített. A Team Clout egy kanadai stúdió, amely korábban Woof Games néven készített játékokat mobileszközökre, majd a csapat megreformálása után új irodába költöztek, ahol új projektjüket, az ILL-t kezdték el.
Egyelőre nincs becsült megjelenési dátum, bár a csapat aktív, a közösségi oldalakon osztanak meg információkat, ahol láthattunk néhány látványtervet a minket terrorizáló ellenségekről. A horror műfaj nem veszít a lendületéből, számos cím érkezik, köztük olyanok, mint a Silent Hill alkotójának új játéka.
Forrás: PC Gamer