A Samsung Gaming Hub az NVIDIA, a Stadia és az Utomik mellett elkötelezett a videojáték-streaming mellett
A Las Vegasban megrendezett CES 2022 során a Samsung új fejlesztéseket jelentett be a videojátékok világával kapcsolatban. A dél-koreai vállalat néhány hónappal ezelőtt jelentette be, hogy dolgozik valamin, ami a felhőben történő játékkal kapcsolatos, és ezt most január 2-án megerősítették, új részleteket árultak el ezzel kapcsolatban, és sokkal konkrétabbak lettek.
A Samsung Gaming Hubról van szó, egy olyan platformról, amelynek célja, hogy a felhasználók a streaming útján játszott videojátékok könyvtárát élvezhessék egy olyan élményben, amelyről biztosítják, hogy teljes és gördülékeny lesz. A márka a vezető játékstreaming-szolgáltatókkal, az NVIDIA GeForce Now-val, a Google Stadia-val és az Utomik-kal lépett partnerségre, a jövőben pedig továbbiakkal is.
„Tudjuk, hogy ügyfeleink játékszeretete egyre nő, ezért áthidaltuk a Smart TV-k és a fejlett játékszoftverek terén betöltött vezető szerepünket, és létrehoztunk egy olyan platformot, amelyen gyorsan és egyszerűen játszhatjuk az összes kedvenc játékunkat” – mondta Won-Jin Lee, a Samsung Electronics vállalati elnöke.
A szolgáltatás lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy 2022-ben gyorsan hozzáférjenek e szolgáltatások kiterjedt játékkönyvtárához a Samsung kiválasztott Smart TV modelljein, amelyek célja, hogy teljes mértékben kihasználják a Tizen-alapú hardverek előnyeit. A szolgáltatás a fő navigációs menüből lesz elérhető a Játék, Audiovizuális és Életmód kategóriákban, megkönnyítve a címek keresését és megvásárlását.
A Samsung Gaming Hub az idei év harmadik negyedévében lesz elérhető, így még várnunk kell, hogyan működik egy olyan platform, amely a konzolos élményt igyekszik a tévére hozni, letöltések és lemezes tárolás kezelése nélkül. Azt ígérik, hogy a játékhoz könnyen párosítható lesz egy kontroller, bár a Stadia esetében már láthattuk, hogy egy okostelefont is használhatunk kontrollerként, ha nem férünk hozzá.
Forrás: vandal