Animációs technológiára áll rá az Undead Labs új csapata

Az Egyesült Államok Florida államában, azon belül is Orlandoban állítja fel Undead Labs az új csapatot. Az ő munkásságukat az Xbox Game Studios család teljes egésze is igénybe veheti majd.

 

Ennek hivatalos bejelentése nincsen, de Simon Sherr LinkedIn profilja elárulta a részleteket. Sherr egy játékipari veterán, aki az ANT animációs rendszert használó EA Sports játékok animációs rendezője volt korábban. Több franchise-ot is meg lehet említeni Andrew Wilsonéktól: Madden, MMA. Sherr amúgy a nemrég konzolokra (PlayStation 5, Xbox Series) megjelent, Unreal Engine 5-ös The Matrix Awakens techdemó esetében is konzultáns volt.

A Twitteren bukkant fel Sherr LinkedInjéről a releváns részlet. Leírta, hogy Orlandóban egy új Microsoft-stúdiónál tevékenykedik az Undead Labs zászlaja alatt. Animációs és animációs technológiáért felelős igazgatói posztot tölt be az Unreal Engine 5-öt ha 3-ban (a State of Decay ugyanis az Undead Labs IP-je), de ez nem is olyan nagy meglepetés. Amit ezután írt, az már sokkal figyelemreméltóbbnak nevezhető: stúdiókon áthidaló animációs technológiai együttműködésekért és animációs technológiához kötődő kezdeményezéseket is felügyel, így ami nála kialakul, azt a többi Xbox Game Studios-csapat, így akár a Bethesda-konszern is bevetheti.

A State of Decay 3-ról még 2020 júliusában (tehát már másfél éve) hallottuk, hogy előgyártási fázisban van, így a fejlesztés még az elején járt akkoriban. Az első két rész animációi nem voltak olyan jók, mondjuk az Undead Labs mentségére legyen szólva: nem rendelkezett a stúdió olyan kiemelkedően nagy költségvetéssel (akkor még nem tartoztak a Microsoft alá: a redmondiak 2018-ban vásárolták fel a Washington állami Seattle-ben található központú csapatot), így néhol le kellett vágniuk néhány kanyart, és az animáción lehetett spórolniuk. Ezt a hiányosságot viszont Sherr jelenléte kiküszöbölheti, és Phil Spencerék nem szűkmarkúak.

Szóval az Undead Labs ráizmosodik az animációkra, ami nem rossz ötlet. Hallottuk már, hogy a Microsoft egy saját gyártású engine-nek is örülne, és mivel a Bethesda révén náluk van az id Tech, már meg is van az nekik.

Forrás: WCCFTech

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu