A Cyberpunk 2077 állásajánlataihoz a következő profilokkal rendelkező fejlesztőket keresnek
Még 2022 elején járunk, de úgy tűnik, hogy a Cyberpunk 2077 már az év elejétől kezdve a hírekben akar szerepelni. Anélkül, hogy továbbmennénk, a héten a CD Projekt részéről ki kellett jönnie a CD Projektnek, hogy cáfolja azt a jelentést, amely egy esetleges idei újraindításról szólt, ahol arról is nyilatkoztak, hogy rengeteg kiegészítés és fejlesztés érkezik majd a címhez, hogy általános szinten sokkal pozitívabb legyen a megítélése.
Bár a cég cáfolta ezt az úgynevezett Samurai Editiont, úgy tűnik, hogy a felsorolt fejlesztések nem célt tévesztettek, hiszen ha figyeljük a hivatalos honlapjukon nemrég közzétett állásajánlat-sorozatot, akkor láthatjuk, hogy több olyan profilt keresnek, amelyek előrevetítik a következő frissítésekkel és az idénre tervezett következő generációs verzióval kapcsolatos szándékaikat.
Csak a Cyberpunkhoz több mint egy tucatnyi van (plusz továbbiak a be nem jelentett projektekhez), de látjuk például, hogy keresnek egy fizika és AI viselkedés tervezőt, ami olyan jövőbeli megvalósításokat vetít előre, mint a járművek viselkedése vagy a PCN-ek mesterséges intelligenciája. Az ilyen jellegű dolgokat és a tájjal való interakciót az indulás óta sok kritika érte.
Hasonlóképpen, egy másik álláslehetőség egy destruktív elemek művészét keresi, ami a környezetek és modellek nagyobb rombolhatóságára és általános fejlesztésére utal, amit a PS5 és az Xbox X Series verziók tovább fokoznának. Ezen kívül egy senior animátor profiljára is igényt tartanak, a munkaköri leírás szerint új játékmechanikák lesznek, bár nyilván nem részletezi, hogy milyen dolgokat láthatunk majd.
További állásajánlatok is vannak, például az általános játékmenet, a pályatervezés, a küldetéstervezés és a filmes feldolgozás témakörében. Ezek mindegyike utalhat új narratív, vagy legalábbis történetvezérelt tartalomra, bár ezt még korai lenne megmondani. Meg kell várnunk, hogy mindezek megvalósulnak-e, és mások, amikről már tudjuk, hogy megvalósulnak, mint például a többjátékos funkciók jelenléte, amelyekről tudjuk, hogy mind a Cyberpunk 2077-ben, mind a The Witcher-sagában eljönnek. Ha elolvasnád a Cyberpunk 2077 tesztünk, itt találod.
Forrás: hobbyconsolas