A jövőben a PlayStation VR2-ben is alkalmazható lehet, de hivatalosan még nem adták meg a szabadalmat
A szabadalmi bejegyzés bepillantást enged a cégek lehetséges jövőbeli terveibe. A videojátékok terén a Sony PlayStation az egyik legaktívabb, és az elmúlt hónapokban olyan egyértelmű példákat láthattunk, mint a mobileszközökön való játékra alkalmas új kontroller, vagy éppen az, ami a legnagyobb vitát váltotta ki egy ideje: a következő generációs konzoljának testreszabására szolgáló híres levehető tokok.
A napokban egy újabb szabadalomról szereztünk tudomást, amelyről közvetlenül a Game Rant számolt be, képernyőfotókkal a felhasználási lehetőségekről. Egy olyan rendszerről van szó, amely lehetővé teszi, hogy valódi tárgyakat szkenneljenek be, majd illesszenek be a videojátékokba, ami kétségtelenül nagy figyelmet keltett a jövőbeni felhasználási lehetőségei miatt. A 360 fokos szkennelés révén a felhasználók bármilyen tárgyat beilleszthetnek a konzolon generált virtuális forgatókönyvbe, hogy végül egy videojátékban találják magukat.
Ez nem egy új szabadalom, de a Sony frissítette és továbbfejlesztette, így többet láthatunk a technológia működéséről. Azt is tisztázni kell, hogy egyelőre a Sony nem kapta meg a jogokat, mivel még mindig a regisztrációs folyamat alatt áll, de a média a rendszer lehetséges virtuális valóságban való felhasználására utal, tekintve, hogy a vállalat a PlayStation VR 2 PlayStation 5 érkezésén dolgozik.
Amíg várjuk, hogy végül megvalósítják-e, és szem előtt tartva, hogy lehet, hogy sokáig nem fogjuk látni, érdemes megjegyezni, hogy nemrég részletesen bemutatták a PSVR 2 jellemzőit, amely OLED képernyővel, 4K HDR-rel és új kontrollerekkel rendelkezik. Sőt, bemutatták a Horizon Call of the Mountain-t is, a Guerrilla saga alapján készült játékélményt, amely a VR-eszköz mellé érkezik majd.
Forrás: vandal