A BioShock alkotója, Ken Levine (akinek semmi köze nem lesz az új felvonáshoz!) szerint a játékát a megjelenéshez közel fogja csak leleplezni a Take-Two és a Ghost Story Games.
A Ghost Story Games egy be nem jelentett játékon dolgozik. Ez állítólag egy történetalapú projekt, amiben a játékosok a saját narratívájukat is létre tudják hozni a kicserélhető elemeknek köszönhetően. Csakhogy Ken Levine stábja nemrég kimondta, hogy… a vezetőséggel gondok vannak, így maga a fejlesztés sem halad az elvárhatóhoz képest megfelelő tempóval, és akkor itt tényleg visszafogott kifejezéseket alkalmaztunk.
A stáb szerint Ken Levine gyakran az elkészült munkák jelentős részét képletesen is, de kivágja az ablakon, és folyton változtatásokat igényel az irányzat esetében is. Ha ez nem lenne elegendő, arra is volt már példa, hogy kirúgta, akivel konfliktus alakult ki az ő… mondhatni autoriter hozzáállása kapcsán. Ezek a problémák is indokolják, hogy a Ghost Story Games alkotása miért is nem lett még bejelentve, holott már itt is tarthatna a stúdió.
De ez az érem egyik oldala, érdemes meghallgatni a másikat is. Levine az Arcade Attacknek adott interjújában beszélt a játékról. Levine nem akarta, hogy túlzottan korán mutassák meg a közönségnek a játékot, mert a stúdió úgy vélte, hogy hamarabb is el fognak készülni a fejlesztésével, ő pedig nem akart volna egy hosszú időszakot a bejelentés és a megjelenés között, ugyanis ez csökkentette volna a projekt iránti érdeklődést és hype-ot, és nem lett volna valami hiteles. Ken Levine hozzátette, hogy szerinte a játékosok tudni szeretnék, hogy mit is kapnak, és ezt csak akkor lehet megtenni hitelesebben, ha a játékot a megjelenéséhez viszonylag közel mutatják be.
Levine még elmondta, hogy a bejelentés után a játékosok meglepődnek annak láttán, meg nem is. Ez kb. virágnyelven azt jelenti, hogy a projekt rá jellemző jegyeket tartalmaz, emiatt nem lesz olyannyira nagy sokk (de nem biosokk!), de bizonyos értelemben mégis lesz ott egy meghökkentő-faktor. Majd meglátjuk.
Forrás: WCCFTech